annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Extra data bij go plus??

Topic gestart op: 26-05-20 21h52

Antwoorden: 14 antwoorden

rudike
Gewaardeerd verkenner

Extra data bij go plus??

Ik ben als LOVE klant omgeschakelt van Koala (mobiel), naar Go plus. Maar blijkbaar ben ik nu de extra (dubbele) data die ik love klant kreeg (8gb ipv 4gb) kwijt en heb ik go plus enkel 5GB. Is dat normaal?

Is dan een slechte zet geweest 🤔

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
TomB
Orange-werknemer

Beste @rudike ,

Dit is normaal aangezien dubbele data niet meer van toepassing is bij GO abonnementen, maar je hebt wel de GO Intense aan €21 in plaats van €30 aangezien je LOVE klant bent. 

M.a.w. voor €1 meer heb je 15GB 

Het enige ambetante is dat je één tariefplan wijziging kan doen per factuur.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom


patrick2
Wijze
Wijze

@rudike  als je nu een omschakeling doet van je gsm abonnement ( van je oude dieren abonnement naar een nieuwe Go formule ) ben je de dubbele data kwijt. De dubbele data zat enkel in de dieren abonnementen maar niet meer in de nieuwe Go formules. 

Voor jou kan dat nu een slechte zijn maar ja kan wel naar een Go Intense gaan dan heb je 15 GB data en dat voor 21 euro. Je krijgt er korting op en eigenlijk heb je het dus voor 1 euro meer dat je dus ook meer data hebt. Dus eigenlijk doe je er geen slechte zet mee. Je had 8 GB maar nu krijg je dan 15 GB en dat is bijna het dubbele. 

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/gsm-abonnementen#multi

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


rudike
Gewaardeerd verkenner

Ja, 21€ voor een paar maanden en dan 30€, wat dan alweer de helft duurder is dan mijn huidige.

Waarom mensen adviseren om iets anders te nemen, als het enkel een slechtere (of duurdere) deal is.

Dubbele data kwijt, cloud kwijt, vermeld dat dan even.

Ik dacht dat die dubbele data bij het Love pakket hoorde (cadeautje omdat je alles nam) en niet enkel bij het mobiele abbo. 

Zou fijn zijn als ze  bestaande klanten zouden belonen, ipv te belazeren

TomB
Orange-werknemer

Beste @rudike ,

Die €21 is permanent zolang je LOVE hebt OF 2 of meer mobiele nummers.

@patrick2 Je bent altijd een paar seconden rapper 🤣

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Leden met de meeste pluimen