Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-05-20 21h52
Antwoorden: 14 antwoorden
Ik ben als LOVE klant omgeschakelt van Koala (mobiel), naar Go plus. Maar blijkbaar ben ik nu de extra (dubbele) data die ik love klant kreeg (8gb ipv 4gb) kwijt en heb ik go plus enkel 5GB. Is dat normaal?
Is dan een slechte zet geweest 🤔
Beste @rudike ,
Dit is normaal aangezien dubbele data niet meer van toepassing is bij GO abonnementen, maar je hebt wel de GO Intense aan €21 in plaats van €30 aangezien je LOVE klant bent.
M.a.w. voor €1 meer heb je 15GB
Het enige ambetante is dat je één tariefplan wijziging kan doen per factuur.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
@rudike als je nu een omschakeling doet van je gsm abonnement ( van je oude dieren abonnement naar een nieuwe Go formule ) ben je de dubbele data kwijt. De dubbele data zat enkel in de dieren abonnementen maar niet meer in de nieuwe Go formules.
Voor jou kan dat nu een slechte zijn maar ja kan wel naar een Go Intense gaan dan heb je 15 GB data en dat voor 21 euro. Je krijgt er korting op en eigenlijk heb je het dus voor 1 euro meer dat je dus ook meer data hebt. Dus eigenlijk doe je er geen slechte zet mee. Je had 8 GB maar nu krijg je dan 15 GB en dat is bijna het dubbele.
https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/gsm-abonnementen#multi
Ja, 21€ voor een paar maanden en dan 30€, wat dan alweer de helft duurder is dan mijn huidige.
Waarom mensen adviseren om iets anders te nemen, als het enkel een slechtere (of duurdere) deal is.
Dubbele data kwijt, cloud kwijt, vermeld dat dan even.
Ik dacht dat die dubbele data bij het Love pakket hoorde (cadeautje omdat je alles nam) en niet enkel bij het mobiele abbo.
Zou fijn zijn als ze bestaande klanten zouden belonen, ipv te belazeren