annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Extra data bij go plus??

Topic gestart op: 26-05-20 21h52

Antwoorden: 14 antwoorden

rudike
Gewaardeerd verkenner

Extra data bij go plus??

Ik ben als LOVE klant omgeschakelt van Koala (mobiel), naar Go plus. Maar blijkbaar ben ik nu de extra (dubbele) data die ik love klant kreeg (8gb ipv 4gb) kwijt en heb ik go plus enkel 5GB. Is dat normaal?

Is dan een slechte zet geweest 🤔

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
rudike
Gewaardeerd verkenner

Is dat tarief van 21€  voor ieder gsm abonnement wat je hebt bij je love pakket, of maar voor 1.

Als ik de andere wil aanpassen staat namelijk gewoon overal 30€ ipv die 21??

 

Nu maar tegoei bevragen voor we weer een stommiteit begaan 😁

patrick2
Wijze
Wijze

@rudike  je korting die je krijgt wordt verrekend op je factuur dus dat komt in orde. Dat je nu die €30 ziet staan is omdat niet iedereen een Love pakket heeft en die hebben daar dan geen recht op tenzij die 2 abonnementen hebben. 

Voor je een omschakeling doet kan je het beste altijd eerst eens kijken via de website. Daarin had je al heel wat info kunnen zien en had je ook gezien dat alles veranderd is en was. Hier heb je ook nog een post die gemaakt is met de benodigde info. 

Wat ik wil zeggen is dat je met wat uitzoek werk al ver was gekomen zonder dat je voor een verrassing komt te staan. Als ik vandaag te horen krijg dat ik een abonnement kan krijgen aan beter tarief of wat dan ook dan zoek ik eerst de informatie op wat dat het persoonlijk voor mij gaat inhouden. 

https://community.orange.be/t5/Tarieven-en-verbruik/Iets-nieuws-bij-Orange-GO-Tariefplannen/m-p/4858...

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@rudike  ik wil er wel aan toevoegen dat het kan zijn dat je nu die korting niet ziet staan op je eerst volgende factuur. Dat komt door de facturatie cyclus die kan niet worden onderbroken. Dus als je die korting nu niet ziet staan op je eerst volgende factuur staat deze op de factuur erna. Dat komt gewoon door de facturatie cyclus daar kan niemand iets aan veranderen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste @patrick2 ,

Sinds vandaag is het multiproductvoordeel actief vanaf de eerste dag van activering (pro rata). Niet vanaf de eerstvolgende factuur. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

patrick2
Wijze
Wijze

@TomB  bedankt voor deze info dat is dan iets nieuws. Vroeger was het zo dat het pas verrekend werd vanaf de eerst volgende factuur. Dat is heel goed om te weten. 

Telt dit voor elke korting die je momenteel krijgt bij een omschakeling ? Dus niet enkel bij een abonnement's verandering maar ook eventueel als je van Love Trio naar Love Duo zou gaan ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen