Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-12-20 18h36
Antwoorden: 18 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo !
Vraagske aub ... Ik heb Koala en een Love pakket ( internet en tv. ) Vandaag krijg ik een melding dat mijn Koala van 20 € zal veranderen in een " voordeliger " Go Plus aan 16 € ... Over zomaar iets minder duur aan te bieden heb ik altijd mijn twijfels... Waar zit het addertje ?
Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes 😊 .
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@comima dan is er goed nieuws voor je want er is geen addertje onder het gras. Elk abonnement , te lezen oud dieren abonnement , zal over gaan naar een nieuw Go abonnement. De prijs los van een Go plus is € 20 maar omdat je Love klant bent krijg je € 4 korting en betaal je dus € 16.
Geen addertjes onder het gras en geen kleine lettertjes. Heel toevallig kregen we vandaag ook een brief voor mijn partner en die zal van Cheetah gaan naar Go intense ook geheel vrijblijvend en dezelfde prijs. Toevallig hadden we het er deze week nog over in een ander topic dat we nog niks vernomen hadden maar vandaag dus de brief gehad.
Raar dat je dat nu pas krijgt. In die andere thread hebben we het daar inderdaad al over gehad en daar werd vermeld dat de overgang van de Koala abonnementen (bij mij en mijn madam onder andere) reeds achter de rug was.
Jij bent dus een nakomertje 😋
En het is dus inderdaad helemaal OK, niks fout of bedrieglijks aan.
Dat is eigenlijk geen prijs verhoging dat is een nieuwe herberekening die je krijgt.
Wat houd dat in , je abonnement is ergens gewijzigd midden in de maand of ergens aan het begin , maar in ieder geval in je lopende facturatie cyclus. Als er dan een wijziging gebeurd kan het zijn dat je vermindering hebt of dat je iets meer betaald. Dus er zal een correcte berekening gebeuren en dat houd in dat je nu iets moet bij leggen van de volgende maand. Op je volgende factuur zal je de normale prijs betalen dus dan is er geen verhoging in je abonnement.
Bij elke wijziging zal ook alles pro rata berekend worden bij de daadwerkelijke factuur staan er de juiste bedragen op.
Beste Comima,
Geen adder, geen schorpioentjes><Combinatie pack is voordeliger dan los én meer data op GoPlus in vergelijking met Koala is ook mooi meegenomen.
Groetjes!
@comima dan is er goed nieuws voor je want er is geen addertje onder het gras. Elk abonnement , te lezen oud dieren abonnement , zal over gaan naar een nieuw Go abonnement. De prijs los van een Go plus is € 20 maar omdat je Love klant bent krijg je € 4 korting en betaal je dus € 16.
Geen addertjes onder het gras en geen kleine lettertjes. Heel toevallig kregen we vandaag ook een brief voor mijn partner en die zal van Cheetah gaan naar Go intense ook geheel vrijblijvend en dezelfde prijs. Toevallig hadden we het er deze week nog over in een ander topic dat we nog niks vernomen hadden maar vandaag dus de brief gehad.
Hallo helpers !
Een paar maanden geleden ben ik ( moetes ! ) overgegaan van Koala naar naar Go Plus en inderdaad de eerste maanden aan dezelfde prijs. Vandaag krijg ik een factuur met een prijsverhoging van 4.29 €.
Er staat een uitleg bij over " een eerste factuur na een wijziging enz ... " waar deze dummy niets van verstaat ...
Bedankt om me dat even uit te leggen en vriendelijke groetekes 😊.
@comima schreef:
Hallo helpers !
Een paar maanden geleden ben ik ( moetes ! ) overgegaan van Koala naar naar Go Plus en inderdaad de eerste maanden aan dezelfde prijs. Vandaag krijg ik een factuur met een prijsverhoging van 4.29 €.
Er staat een uitleg bij over " een eerste factuur na een wijziging enz ... " waar deze dummy niets van verstaat ...
Bedankt om me dat even uit te leggen en vriendelijke groetekes 😊.
Hey @comima
Deze "oude koe" nog eens uit de gracht halen ...
Die extra € 4,29, is dat eenmalig geweest of is die stijging permanent gebleven? Want, als ik goed terugdenk, die overgang van Koala naar GO plus zou eigenlijk niks mogen gekost hebben.
Hierbij herhaal ik mijn vraag: er stond in uw bericht iets van "een wijziging". Was die "wijziging" de overgang naar GO Plus of is er toen iets anders gewijzigd aan uw abo?
Groetjes,