Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Hallo
weet er iemand hoe da komt ? Ik wou een 2gb kado doen aan iemand van mijn familie en het lukte niet met 1 persoon maar dan wel met een andere persoon
Mvg
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Kan onderstaande link jou helpen?
Hierin staat alle info omtrent het delen van Orange Thank You met je familie en ook alle beperkingen zoals je maar kan lid zijn van 1 familie.
https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-facturen/hoe-voeg-ik-iemand-toe-aan-mijn-orange-thank-you-familie
P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉
Misschien zit er een bepaald limiet aan maar dat vind ik niet terug.
Kan je ons zeggen of er een bepaald limiet op zit voor het doorgeven van die verkregen data aan familie leden ?
Ok Merci lig ton aan orange. Zelf dat niet lukt
Da weet ik nu ook wel he mo laat mo
Kan het zijn dat de data die je zou willen schenken vervallen zijn of te laat of nog niet geactiveerd zijn? Met andere woorden, je krijgt bericht van Orange dat je gratis data krijgt maar je wilt die schenken aan iemand anders omdat je die vb zelf niet nodig hebt. Hoe veel tijd heb je hiervoor of vervalt dit niet als ook moet je deze data eerst nog activeren?
Als je de data eerst zelf gaat activeren dan heeft het niet veel nut om deze data door te geven. Daar is nu waar het om gaat niet activeren maar door geven.
Da weet ik nu ook wel he mo laat mo
Hoi
was nog 28 dagen geldig en kon het niet geven aan 1 maar wel aan me vrouw
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |