Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-03-21 12h08
Antwoorden: 22 antwoorden
Ik heb flybox en bijhorende simkaart ontvangen,de installatie lukte tot het moment dat mijn tablet verbonden is met het apparaat dan krijg ik een melding geen internet toegang (inloggen is vereist) wanneer ik probeer verschijnt er een bericht (deze simkaart kan niet gebruikt worden in dit apparaat)
Contact opgenomen met klantenservice,na een telefoontje van meer dan 40min.en van alles,en nog wat geprobeerd te hebben, niets opgelost, geen internet toegang.dan wordt er mij verteld,er wordt een dossier opgemaakt,en door gegeven aan een andere instantie,die zal u binnen 5 werkdagen opbellen.
Volgens mij heb ik gewoon de verkeerde simkaart ontvangen waarom kunnen die gewoon niet activeren,of een andere toesturen??
Problemen zijn opgelost ik heb de verkeerde knop ingedrukt, sorry per ongeluk
Reuske
Niet opgelost
Nee niet opgelost, ik heb dikke vingers,per ongeluk verkeerde mogelijkheid ingedrukt
Normaal kunt ge dat weer ongedaan maken. Rechtsboven op de drie verticale puntjes klikken, dan gaat er een menu open en daar dan "niet de oplossing" of zoiets, aanklikken.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |