Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-01-19 13h59
Antwoorden: 6 antwoorden
Pas gestart met Easy Internet @ home met Flybox 4G+. Werkt prima.
Voor de grap belde ik zelf eens het gekoppelde gsm-nr op. Totaal onnodig en niet bedoeld, I know.
Maar wat gebeurt dan: de 4G-verbinding valt weg en rood lampje op de Flybox. Bij reboot opgelost.
Kan gebeuren dat iemand een verkeerd nummer belt (in casu mijn nummer) en dan dit probleem genereert.
Is er een oplossing?
Grtz, Tom
Goed idee, Jerre. Was ik ook van plan en ik had gehoopt dat de Orange-medewerkers dat hier zouden oppikken. Is dat niet het geval, dan?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |