Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-02-19 17h29
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds een paar weken werkt mijn 4G niet meer op bepaalde apps (bv. Snapchat). Als ik mijn simkaart in iemand anders zijn gsm stak werkten deze apps ook niet. Dus ben ik naar de orange shop geweest en daar kreeg ik een nieuwe simkaart. Maar na het activeren van de nieuwe simkaart werkten deze apps nog altijd niet. Ik heb ook reeds iemand anders zijn simkaart in mijn gsm gestoken en toen werkte het wel. Ik ben ten einde raad en hoop raad te krijgen van jullie.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb je toevallig een herlaadkaart en recent Fun Pass social media geactiveerd ?
Er zijn problemen met deze nieuwe optie, zie het bericht van @Totem in deze topic : https://community.orange.be/t5/Mobiel/Geen-verbinding-met-Whatsapp-en-Telegram-via-4G/m-p/14873
Heb je toevallig een herlaadkaart en recent Fun Pass social media geactiveerd ?
Er zijn problemen met deze nieuwe optie, zie het bericht van @Totem in deze topic : https://community.orange.be/t5/Mobiel/Geen-verbinding-met-Whatsapp-en-Telegram-via-4G/m-p/14873
Hallo @Lianeddd
Als je een iPhone hebt, kijk eens onder instellingen -> mobiele data , staat voor Snapchat en de andere apps de toegang tot mobiele data aan ?
Android : instellingen -> apps -> data gebruik
Heb je al eens nagegaan of je in uw klantenzone (op PC) niet toevallig bij de opties van "Mijn Tariefplan" "4G" hebt afgezet of dat het afstaat?
Vermits iemand anders simkaart in uw foon wel werkt en uw sim in een andere foon niet, en het bovendien een nieuwe simkaart is vermoed ik dus een foutieve instelling van uw abonnement. Het ligt dus niet aan de foon of aan de simkaart maar wel aan uw abonnement. Is mijn vermoeden hé.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |