annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox Hoeveel data

Topic gestart op: 25-11-20 17h33

Antwoorden: 9 antwoorden

Eveline2
Gewaardeerd verkenner

Flybox Hoeveel data

Ik had graag van mijn Flybox geweten hoeveel ik al verbruikt heb van mijn abonnement.

Ik kan niet inloggen op de klantenzone doordat ik geen puk- code als internetnummer heb. 

Gisteren toen ik in een online les zat viel mijn internet uit... zeer vervelend.... Bleek mijn data opgebruikt te zijn. Toen kreeg ik een scherm met mijn verbruik, heb die pagina opgeslaan in mijn favorieten, op deze pagina kan ik nu niet meer, buiten gebruik. 

Heeft iemand een idee hoe ik dit op een andere manier kan nagaan? 

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Eveline2  kan je ook uitleggen waar het verkeerd gaat eventueel met een screenshot ? Want weet niet geheel wat je doet of wat er eigenlijk verkeerd gaat. Op deze manier zal het moeilijk worden om een concreet antwoord te geven. Ik eb je de stappen gegeven wat je moet doen en meer kan ik niet doen. 

Nu ik er over denk aan je internet nummer vermoed ik dat je het gsm nummer bedoeld wat aan de Flybox gekoppeld is ? Dat kan je terug vinden op je papieren , als het dat is wat je bedoeld. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Eveline2
Gewaardeerd verkenner

Ja dat internetnummer staat duidelijk aangegeven op de site waar deze terug te vinden is, op de factuur. Deze staat niet op mijn facturen (geen idee wat de reden is). 

 

Ik onderneem de stappen zoals jij ze zegt.. Ik heb nog geen log-in dus ga naar 'ik schrijf mij in'. Hier word dan gevraagd naar een internet nummer, die niet aangegeven staat op mijn facturen. 

Eveline2_0-1606387711146.png

Eveline2_1-16**bleep**70.png

Eveline2_2-1606387748537.png

Eveline2_3-1606387909730.png

 

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Eveline2  juist maar je dient dus het gsm nummer van de Flybox te gebruiken omdat deze gekoppeld is aan een gsm nummer. Een internet nummer is het nummer voor enkel vast internet als je geen mobiel hebt. Beetje verwarrend maar als je dus Home internet hebt en geen mobiel heb je een internet nummer als je de Flybox hebt dan dien je het gekoppelde gsm nummer te gebruiken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Eveline2  goedenavond,

Heb jij je wel al geregistreerd? 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Eveline2
Gewaardeerd verkenner

Wat bedoel je met geregistreerd? 

Leden met de meeste pluimen