Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-11-20 17h33
Antwoorden: 9 antwoorden
Ik had graag van mijn Flybox geweten hoeveel ik al verbruikt heb van mijn abonnement.
Ik kan niet inloggen op de klantenzone doordat ik geen puk- code als internetnummer heb.
Gisteren toen ik in een online les zat viel mijn internet uit... zeer vervelend.... Bleek mijn data opgebruikt te zijn. Toen kreeg ik een scherm met mijn verbruik, heb die pagina opgeslaan in mijn favorieten, op deze pagina kan ik nu niet meer, buiten gebruik.
Heeft iemand een idee hoe ik dit op een andere manier kan nagaan?
@Eveline2 kan je ook uitleggen waar het verkeerd gaat eventueel met een screenshot ? Want weet niet geheel wat je doet of wat er eigenlijk verkeerd gaat. Op deze manier zal het moeilijk worden om een concreet antwoord te geven. Ik eb je de stappen gegeven wat je moet doen en meer kan ik niet doen.
Nu ik er over denk aan je internet nummer vermoed ik dat je het gsm nummer bedoeld wat aan de Flybox gekoppeld is ? Dat kan je terug vinden op je papieren , als het dat is wat je bedoeld.
Ja dat internetnummer staat duidelijk aangegeven op de site waar deze terug te vinden is, op de factuur. Deze staat niet op mijn facturen (geen idee wat de reden is).
Ik onderneem de stappen zoals jij ze zegt.. Ik heb nog geen log-in dus ga naar 'ik schrijf mij in'. Hier word dan gevraagd naar een internet nummer, die niet aangegeven staat op mijn facturen.
@Eveline2 juist maar je dient dus het gsm nummer van de Flybox te gebruiken omdat deze gekoppeld is aan een gsm nummer. Een internet nummer is het nummer voor enkel vast internet als je geen mobiel hebt. Beetje verwarrend maar als je dus Home internet hebt en geen mobiel heb je een internet nummer als je de Flybox hebt dan dien je het gekoppelde gsm nummer te gebruiken.
Wat bedoel je met geregistreerd?