annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox Sim Kaart

Topic gestart op: 02-12-22 08h24

Antwoorden: 4 antwoorden

grive1975
Gewaardeerd verkenner

Flybox Sim Kaart

Ik heb sedert een paar weken de Flybox staan. Tot op heden nog niet gelukt om aan de praat te krijgen. Ongeldige sim blijkbaar, en als ik in het overzicht van mijn producten kijk staat de Flybox er niet tussen. Ik lees dat er nog problemen zijn om het ding aan de praat te krijgen. Na uren wachtmuziek en doorverwijzingen van puntje naar paaltje via de klantendienst doe ik hier een poging. Iemand een concrete tip?

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
digiboy40
Leidende verkenner

Ga gewoon eens langs een Orange shop, en laat ze het probleem oplossen. Je betaald ervoor tenslotte. Als het niet werkt moet de klant ook niet betalen voor een service die niet werkt

grive1975
Gewaardeerd verkenner

Klopt, via de telefonische klantendienst lukt het in ieder geval niet... Heel jammer

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Heb je al eens uw sim in een foon gestoken en dan in het menu het vereisen van de pincode uitgezet? Want eenmaal in de FlyBox kan je uiteraard die code niet invoeren en zonder code gebeurt er dan niet veel ..

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


grive1975
Gewaardeerd verkenner

Hallo,

Bedankt voor je suggestie. Ik heb dit inderdaad al geprobeerd. Maar helaas zonder succes.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen