annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox van 15GB veranderen naar 150GB

Topic gestart op: 31-03-20 22h38

Antwoorden: 2 antwoorden

LiseNei
Aspirant verkenner

Flybox van 15GB veranderen naar 150GB

Dag allemaal,

Wij hebben een Flybox met 15GB (voor 15€/maand) en kopen hier maandelijks een uitbreiding voor 5€ voor. Hier kwamen we twee jaar goed mee toe maar sinds Corona niet meer.

Ik zie dat er ook een 150GB bestaat voor 20€, hetzelfde als wij momenteel betalen dus maar met veel meer GB. Hoe kunnen we ons abonnement hiernaar veranderen?

En indien jullie het antwoord niet weten, hoe kan ik Orange het best bereiken? Wij kunnen niet bellen naar het nummer 5000, want we zijn wel klant met onze Flybox maar niet met gsm.

Alvast heeeeeel hard bedankt,

Lise

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
NelsonM
Orange-werknemer

Dag allemaal,

Wij hebben een Flybox met 15GB (voor 15€/maand) en kopen hier maandelijks een uitbreiding voor 5€ voor. Hier kwamen we twee jaar goed mee toe maar sinds Corona niet meer.

Ik zie dat er ook een 150GB bestaat voor 20€, hetzelfde als wij momenteel betalen dus maar met veel meer GB. Hoe kunnen we ons abonnement hiernaar veranderen?

En indien jullie het antwoord niet weten, hoe kan ik Orange het best bereiken? Wij kunnen niet bellen naar het nummer 5000, want we zijn wel klant met onze Flybox maar niet met gsm.

Alvast heeeeeel hard bedankt,

Lise

Hallo @LiseNei,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@LiseNei  moest je geen gsm hebben bij Orange kan je altijd bellen met hun op dit nummer :  

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen