Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-12-18 20h45
Antwoorden: 6 antwoorden
Vorige week flybox aangekocht. Alles werkte naar behoren tot plots...niks meer. Geen lichtjes gewoon nada. Ik ga weer naar de winkel van aankoop en zij willen wel mijn toestel opsturen om hem te repareren maar geen ander toestel geven. Hierbij komt nog is bij dat er een kans is dat ik 59€ offerte mag ophoesten + eventuele werkuren. Kan men gewoon geen ander toestel geven in de plek van het mijne? Kan toch niet mogelijk zijn dat ik oftewel een hele som aan kosten moet ophoesten of nogmaals een nieuw toestel moet aankopen?
Ik zou toch eens kontakt opnemen met de klantendienst en daar uw verhaal doen. Een gloednieuw toestel dat defect is, dient zonder meer omgeruild te worden voor een nieuw exemplaar. Tenzij er expliciet iets anders in de verkoopsvoorwaarden staat, maar dan moeten ze u dat kunnen tonen.
Je zou toch inderdaad mogen verwachten dat een toestel dat slechts een week oud is en stukgaat zonder veel poespas gewoon omgeruild wordt voor een nieuw exemplaar. Of heeft men u ergens zwart op wit getoond dat zulks uitgesloten is?