annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox doet niks meer

Topic gestart op: 27-12-18 20h45

Antwoorden: 6 antwoorden

Tamara1
Aspirant verkenner

Flybox doet niks meer

Vorige week flybox aangekocht. Alles werkte naar behoren tot plots...niks meer. Geen lichtjes gewoon nada. Ik ga weer naar de winkel van aankoop en zij willen wel mijn toestel opsturen om hem te repareren maar geen ander toestel geven. Hierbij komt nog is bij dat er een kans is dat ik 59€ offerte mag ophoesten + eventuele werkuren. Kan men gewoon geen ander toestel geven in de plek van het mijne? Kan toch niet mogelijk zijn dat ik oftewel een hele som aan kosten moet ophoesten of nogmaals een nieuw toestel moet aankopen? 

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tamara1

Ik zou toch eens kontakt opnemen met de klantendienst en daar uw verhaal doen. Een gloednieuw toestel dat defect is, dient zonder meer omgeruild te worden voor een nieuw exemplaar. Tenzij er expliciet iets anders in de verkoopsvoorwaarden staat, maar dan moeten ze u dat kunnen tonen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tamara1

Je zou toch inderdaad mogen verwachten dat een toestel dat slechts een week oud is en stukgaat zonder veel poespas gewoon omgeruild wordt voor een nieuw exemplaar. Of heeft men u ergens zwart op wit getoond dat zulks uitgesloten is?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen