annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox externe antenne

Topic gestart op: 03-06-20 16h37

Antwoorden: 5 antwoorden

bluefoxamazone
Aspirant verkenner

Flybox externe antenne

Hallo, wie heeft ervaringen en referenties van een goede antenne om aan te sluiten op de flybox om aldus de signaalsterkte van een ver afgelegen mast te verbeteren? alvast dank.

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
zx81
Aspirant verkenner

Zelfde vraag. Wij hebben een flybox en een trage en soms haperende (enkele seconden geen reactie) internetverbinding. Mogelijk door een passiefhuis - zou het kunnen dat de isolatie (op 1 muur na met aluminiumlaag) de verbinding verhindert? Wie heeft ervaring met een extra of externe antenne aub?

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@zx81 

Het is zeer goed mogelijk dat je door isolatie of andere omstandigheden binnenhuis slecht 4G signaal hebt. Zelf thuis heb ik ook heel slecht 4G signaal , zeg gerust eigenlijk maar 3G signaal wat ik meer zou ontvangen. Moest ik mij verplaatsen naar buiten is er geen probleem maar het huis is nu eenmaal goed geïsoleerd en daardoor heb ik dus slecht signaal. 

Ja er zijn bepaalde oplossingen om dit voor elkaar te krijgen en zoals je aangeeft door bepaalde antennes te plaatsen , beter gezegd ontvangers. Of dit in de praktijk ook werkt voor de Flybox beter te ondersteunen geen idee. Ik weet dat ze er zijn voor gsm ontvangst maar dat zijn dan weer geen goedkope oplossingen. Je kan het eens nazoeken via Google en dan zul je zien dat er verschillende aanbieders hiervoor zijn. Maar bedenk wel of het je die prijs waard voor zo een goed ontvangst te krijgen. Want voor minder kan je ook vast internet nemen met onbeperkt internet en moet je niet kijken naar ontvangst want het gaat dan gewoon over de kabel. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@bluefoxamazone  gebruik je op dit moment al een flybof of wil je er eentje gaan bestellen? Want je kan via de website altijd eerst zien of er een goed bereik is voor je het besteld. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen