annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox piekuren daluren

Topic gestart op: 29-12-21 15h41

Antwoorden: 4 antwoorden

RonaldV
Ervaren verkenner

Flybox piekuren daluren

Beste allen, wie kan mij uitleggen :

Mijn tellers (Flybox 150 GB) staan als volgt : 

Surfvolume : Nog 6 MB

Data Boost piekuren : Nog 0 MB

Data Boost daluren : Nog 64,2 GB

Mijn snelheid is teruggevallen naar 0,5 Mbps. (kan, want "alles" is op...) 

Als ik niet fout ben, gaan daluren in om 18:00.

Waarom gaat mijn snelheid na 18:00 dan niet terug naar normaal, en worden mijn

Data Boost daluren GB's dan niet aangesproken ?

Weer met veel dank bij voorbaat !

 

 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
RonaldV
Ervaren verkenner

Aan allen

Ja, ik heb me erbij neergelegd, en het zal idd wel overal iets zijn, uiteindelijk kom ik met m'n Flybox à € 20,00 / mnd nog niet zo duur uit, ook al moet 'k soms wat data bijkopen om wat filmpkes te streamen... de cinéma is er ook niet goedkoper op geworden tenslotte...

Ronny

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Dat staat inderdaad zo in de voorwaarden, dat wist ik. Is voor mij persoonlijk al een reden om zoiets niet aan te schaffen. Ik noem dat boerenbedrog.

Waarom is er dan eigenlijk nog een verschil tussen piek en dal? Heel misleidend hoor, en in mijn ogen ook onrechtvaardig. Je hebt immers betaald voor die GB in de daluren maar je krijgt ze niet ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Proximulantis
Ervaren verkenner

@Cdt24801 

Zulk gedrag is nog bij andere providers zo.
Neem nu Telenet en Orange.

Voornamelijk in Love en in Whoppa bundels.
Over Telenet one kan ik me helaas niet uitspreken.

Maar inderdaad, het zou makkelijker zijn dat de dal en piek uren afgeschaft zouden worden.
Want met zulke praktijken maak je het enkel maar ingewikkeld.

Nu orange en Telenet hun FUP (EINDELIJK) omhoog hebben getrokken zie ik daar ook niet echt het nut meer van in.

TomB
Orange-werknemer

Beste @RonaldV 

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/home-flybox

'Zodra je de 15 GB surfvolume van je abonnement Flybox 15 GB (Easy Internet @Home) en de 35 GB surfvolume van de piekuren van de optie Data Boost helemaal hebt opgebruikt, wordt je surfsnelheid in piek- en daluren verlaagd naar 512 kbps, zelfs al heb je de 100 GB van de daluren niet helemaal opgebruikt. Je kan weer tegen de normale snelheid surfen als je een surfherlaadbeurt koopt.'


Groeten,
Tom
Shop Medewerker

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen