annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aankoop nieuwe data

Topic gestart op: 28-12-21 02h35

Antwoorden: 4 antwoorden

ProudDocker
Gewaardeerd verkenner

Aankoop nieuwe data

OPGELOST

Hallo,

ik heb deze maand reeds men GB’s inbegrepen in men abo opgebruikt, en een nieuwe set van 5GB aangekocht. Ook al is dit enkele dagen geleden, en terug opgebruikt, toch kan ik niet opnieuw deze optie activeren. Facturen zijn allemaal betaald tot en met die van de vorige maand. Hoe komt dit?

grt

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@ProudDocker  goedemorgen,

Je kan hier eens lezen gaan, klik op de blauwe hier.

Succes.

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@ProudDocker 

Doe zeker wat @Josette je heeft aangeraden. 

En misschien eens over nadenken om een abonnent hoger te nemen ? Of de Extreme special Edition , 60 GB data voor € 30 per maand  ?

Moet je geen data meer bijkopen en heb elke maand voldoende. Lees hier toch wel verschillende keren dat de data opgebruikt is dat wil dus zeggen dat je niet het juiste abonnement hebt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


ProudDocker
Gewaardeerd verkenner

Beste Patrick,

ik zit reeds op het abo met 60 GB 🙃 maar soms kom ik toch een klein beetje te kort nog haha. Vooral tijdens periodes met veel verschillende sportwedstrijden (puur als liefhebber, niet om te gokken). Het is alleszins een enorme verbetering sinds Orange de hoeveelheid data aan volle snelheid, heeft verhoogd. 
grt

Josette
Wijze
Wijze

@ProudDocker  goedemorgen,

Je kan hier eens lezen gaan, klik op de blauwe hier.

Succes.

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik op het blauwe woordje.
ProudDocker
Gewaardeerd verkenner

Hartelijk bedankt! 

Ik ben deze pagina, desondanks talloze zoekpogingen, nooit tegengekomen.

Heb ondertussen ook ondervonden dat enkele dagen wachten ook een optie is, tot het systeem de bestellingen van extra data terug reset. Maar vroeger ging dit veel rapper. Toen resette de optie maximaal 1 dag na het opgebruiken van de extra data. Nu duurt dit makkelijk een week.

bedankt voor uw tip,

grt

Leden met de meeste pluimen