Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-12-21 02h35
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
ik heb deze maand reeds men GB’s inbegrepen in men abo opgebruikt, en een nieuwe set van 5GB aangekocht. Ook al is dit enkele dagen geleden, en terug opgebruikt, toch kan ik niet opnieuw deze optie activeren. Facturen zijn allemaal betaald tot en met die van de vorige maand. Hoe komt dit?
grt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@ProudDocker goedemorgen,
Je kan hier eens lezen gaan, klik op de blauwe hier.
Succes.
Doe zeker wat @Josette je heeft aangeraden.
En misschien eens over nadenken om een abonnent hoger te nemen ? Of de Extreme special Edition , 60 GB data voor € 30 per maand ?
Moet je geen data meer bijkopen en heb elke maand voldoende. Lees hier toch wel verschillende keren dat de data opgebruikt is dat wil dus zeggen dat je niet het juiste abonnement hebt.
Beste Patrick,
ik zit reeds op het abo met 60 GB 🙃 maar soms kom ik toch een klein beetje te kort nog haha. Vooral tijdens periodes met veel verschillende sportwedstrijden (puur als liefhebber, niet om te gokken). Het is alleszins een enorme verbetering sinds Orange de hoeveelheid data aan volle snelheid, heeft verhoogd.
grt
@ProudDocker goedemorgen,
Je kan hier eens lezen gaan, klik op de blauwe hier.
Succes.
Hartelijk bedankt!
Ik ben deze pagina, desondanks talloze zoekpogingen, nooit tegengekomen.
Heb ondertussen ook ondervonden dat enkele dagen wachten ook een optie is, tot het systeem de bestellingen van extra data terug reset. Maar vroeger ging dit veel rapper. Toen resette de optie maximaal 1 dag na het opgebruiken van de extra data. Nu duurt dit makkelijk een week.
bedankt voor uw tip,
grt
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |