Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-09-19 15h00
Antwoorden: 5 antwoorden
Ik heb sinds iets langer dan een maand nu de Flybox, en soms loopt het internet hiervan zo traag dat ik zelfs google niet kan openen.
Ik wou mijn verbruik nakijken om te zien of daar het probleem lag, maar kan me niet registreren bij de Klantenzone. Deze blijft zeggen om een geldig GSM nummer in te geven, terwijl ik 100% zeker ben dat het mijne klopt, en dit ook het nummer is dat ik heb opgegeven toen ik de flybox aankocht.
Kan iemand me verder helpen?
Ik heb zelf geen flybox, maar heeft dat toestel geen eigen sim kaart? Heeft die een eigen nummer?
Tenslotte is het de FlyBox die data verbruikt, niet uw eigen gsm ....
Probleem is dan wel dat de bevestigings sms op de flybox gaat toekomen ...
Nu, zoals gezegd, ik heb zelf geen FlyBox, ik ben eigenlijk gewoon aan het brainstormen ....
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |