annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox quicksetup blijft verschijnen

Topic gestart op: 31-03-20 11h04

Antwoorden: 4 antwoorden

deevvb
Aspirant verkenner

Flybox quicksetup blijft verschijnen

Hallo!
Ik heb een kleine vraag / probleem met mijn nieuwe flybox.


Ik heb deze onlangs aangekregen en tijdens het instellen hiervan stuit ik op een probleem.
Wanneer ik voor het eerst naar flybox.home ga moet ik inloggen met de admin en dan krijg ik het quicksetup menu waar ik nieuwe wachtwoorden etc kan instellen.


Ik voer deze 3 stappen uit, en wanneer ik op voltooien klik kom ik terug bij het begin (admin)


Ik log in als admin en kom op het startscherm terecht, maar enkele tellen later komt het quicksetup menu terug tevoorschijn. dit blijft in een loop gaan waardoor ik niet op het hoofdmenu terecht kan.

Heeft er iemand een idee hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen?

 

Alvast bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@deevvb  lees zeker eens de link van @Josette  want dat is heel belangrijke info. Moest het probleem niet oplossen probeer eens een reset van de flybox.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

ga hier eens lezen als je wil?

Wie weet is er iets wat je helpen kan.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
deevvb
Aspirant verkenner

@JosetteBedankt,

Ik heb het even doorgenomen en alle stappen die er vermeld staan heb ik reeds gedaan.

Ik kan de model wel gebruiken ( het internet werkt) enkel de http://flybox.home/ pagina blijft mij naar de quicksetup pagina sturen.

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@JosetteBedankt,

Ik heb het even doorgenomen en alle stappen die er vermeld staan heb ik reeds gedaan.

Ik kan de model wel gebruiken ( het internet werkt) enkel de http://flybox.home/ pagina blijft mij naar de quicksetup pagina sturen.

Ugh @deevvb,

Hopelijk is het in orde gekome ! Anders kan je altijd contact opnemen met de technische dienst zodat ze een update van je Flybox uitvoeren. Je kan hen telefonisch contacteren of via het webcare tribe op sociale media.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen