Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-12-21 14h21
Antwoorden: 36 antwoorden
Al meer dan een week zeer traag internet. een bestandje van 50 megabyte downloaden duurt 35 minuten. Dacht ook eerst dat ik de 150GB had opgebruikt maar de 28ste van de maand wordt dit op 0 gezet en is ook zo gebeurt.
De speedtest geeft een snelheid van 0.5 Mbps terwijl dit in normale omstandigheden rond de 60 Mbps of meer is. Via de chat reeds contact gehad maar er is nog niets veranderd.
Modem reeds meerdere malen gereset maar geen resultaat, ook nog eens gecontroleerd op firmware updates geen updates beschikbaar.
Een week geleden met de chat een dossier aangemaakt tot heden nog niks resultaat
Als je alles al geprobeerd hebt durf ik ook niet zeker te zeggen wat het probleem kan zijn.
Je geeft aan dat je de klantendienst verwittigd hebt dus neem aan dat je dossier nog altijd in behandeling is ? Dan zou ik daar op wachten wat er uit komt als oplossing.
Je kan eens proberen om je Flybox te verplaatsen naar een andere plek in je huis. kan zijn dat je op die plaats minder 'bereik' hebt , ondanks dat jij ziet dat je bereik super is. Je moet dat hetzelfde zien als een gsm toestel dat als je op de ene plaats minder snelheid hebt en je op een andere plaats betere snelheden haalt.
Zou dat eens proberen en zien wat het resultaat is. Hier zijn nog al topics die ongeveer over hetzelfde gaan en verplaatsing heeft het kunnen verhelpen. Ik zeg niet dat het ook effectief de oplossing maar het is een oplossing die je kan proberen. Kan ook zijn dat er een ander probleem is natuurlijk.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |