annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox traag internet

Topic gestart op: 05-12-21 14h21

Antwoorden: 36 antwoorden

jbmk
Aspirant verkenner

Flybox traag internet

Al meer dan een week zeer traag internet. een bestandje van 50 megabyte downloaden duurt 35 minuten. Dacht ook eerst dat ik de 150GB had opgebruikt maar de 28ste van de maand wordt dit op 0 gezet en is ook zo gebeurt.

De speedtest geeft een snelheid van 0.5 Mbps terwijl dit in normale omstandigheden rond de 60 Mbps of meer is. Via de chat reeds contact gehad maar er is nog niets veranderd. 

Modem reeds meerdere malen gereset maar geen resultaat, ook nog eens gecontroleerd op firmware updates geen updates beschikbaar. 

Een week geleden met de chat een dossier aangemaakt tot heden nog niks resultaat

Labels (1)
0 pluimen
36 ANTWOORDEN 36
Droppie
Ervaren verkenner

Hallo, 

Bij mij is het ook super traag, de standaard 50gb zijn verbruikt. Maar van de avond en weekend heb ik er nog 48gb over, maar deze zijn ook terug geschroefd naar een snelheid van 0,5 omdat de standaard 50GB op is. Je kan dit alleen maar oplossen door een booster van 5€ te kopen, ik vind dit belachelijk. Ik woon in een buitengebied zonder de beschikking over vast internet, anders was ik allang overgestapt. Ik hoop dat dit ook bij Orange onder ogen komt en de 5€ terug geeft. 

0 pluimen
pwfick
Gewaardeerd verkenner

Ik ondervind precies hetzelfde probleem, ook met de flybox. Mijn snelheid is ook 'afgeknepen' op 0.5 Mbps. Dit is ook sinds de 28e, maar op de 28e heb ik een bericht gekregen dat ik 100% van mijn bundel had verbruikt. Op 4 december is mijn nieuwe bundel ingegaan, dus sindsdien zou ik weer internet moeten hebben tegen normale snelheid, maar het is nog altijd super traag.

PS: Het heeft me anderhalf uur gekost om dit antwoord te posten. Ik kon de website niet laden. Dit kan liggen aan mijn trage internetverbinding, maar ik heb meer het idee dat de website van orange ook problemen ondervindt op dit moment.

 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@pwfick 

De website van Orange is bij mij gewoon snel daar ondervindt ik geen enkel probleem mee. Hier de Tribe als de site laden snel dus ik denk dat dit dan ligt aan je eigen snelheden. 

Misschien dat er achterliggend toch iets verkeerd gaat met jullie tellers @jbmk en @pwfick . Kan zijn dat er op dit moment geen synchronisatie is met jullie tellers waardoor die denken dat je alles opgebruikt hebt en je daar door traag internet hebt. Het is maar een bedenking hoor want wij kunnen dit ook niet zien of met 100% zekerheid zeggen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
RonaldV
Ervaren verkenner

Patrick2, ik zit in hetzelfde exact hetzelfde verhaal, en ik lees jouw uitleg over “tellers” die niet zouden gesynchroniseerd zijn. Klinkt aannemelijk en hoopvol, maar hoe zit dat dan met die “tellers” ? als die niet automatisch gesynchroniseerd worden, doet Orange dat dan manueel ? kan ik dat op één of andere manier zelf doen ? P.s. alle handelingen genoemd in de thread heb ‘k gedaan, en Flybox gereset, Sim eruit en terug in, enz…

0 pluimen
pwfick
Gewaardeerd verkenner

Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met orange, en blijkbaar is het een bekend probleem. Bij mij is het helaas nog niet opgelost. Wel hebben ze mijn klantennummer aan het dossier toegevoegd, zodat er naar gekeken gaat worden. Ik raad je aan om ook contact op te nemen met Orange. Hopelijk is het snel opgelost. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen