annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox traag internet

Topic gestart op: 05-12-21 14h21

Antwoorden: 36 antwoorden

jbmk
Aspirant verkenner

Flybox traag internet

Al meer dan een week zeer traag internet. een bestandje van 50 megabyte downloaden duurt 35 minuten. Dacht ook eerst dat ik de 150GB had opgebruikt maar de 28ste van de maand wordt dit op 0 gezet en is ook zo gebeurt.

De speedtest geeft een snelheid van 0.5 Mbps terwijl dit in normale omstandigheden rond de 60 Mbps of meer is. Via de chat reeds contact gehad maar er is nog niets veranderd. 

Modem reeds meerdere malen gereset maar geen resultaat, ook nog eens gecontroleerd op firmware updates geen updates beschikbaar. 

Een week geleden met de chat een dossier aangemaakt tot heden nog niks resultaat

Labels (1)
0 pluimen
36 ANTWOORDEN 36
Droppie
Ervaren verkenner

Ik heb zaterdag contact gehad met Orange. Er is toen geen dossier gemaakt, er werd gezegd dat ik een booster van €5,00 kon kopen om het probleem op te lossen. Dat heb ik gisteren gedaan, toen was het probleem gelijk op gelost. Ik had geen zin om nog 10 dagen te wachten. Vandaag eet ik gewoon wat minder dropjes 😢

RonaldV
Ervaren verkenner

@Droppie @pwfick

Ik heb ondertussen ook (3x) tel. contact gehad.

Hebben volume gecontroleerd, mij een 15sec reset aanbevolen,

en dan uiteindelijk een dossier bij de ‘incidenten’ aangemaakt…

Afwachten…tot hier toe geen verandering (0,5 MBps download).

Van een € 5,00 booster is mij niks gezegd, wel geprobeerd mij een ander abo aan te praten…

 

0 pluimen
RonaldV
Ervaren verkenner

Sorry, moest zijn : minder dan 0,5 Mbps, niet 0,5 MBps.

bits, geen bytes…

0 pluimen
jbmk
Aspirant verkenner

jbmk_0-1638731860035.png

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoe ben je verbonden met de FlyBox? WiFi of kabel?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen