Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-12-21 14h21
Antwoorden: 36 antwoorden
Al meer dan een week zeer traag internet. een bestandje van 50 megabyte downloaden duurt 35 minuten. Dacht ook eerst dat ik de 150GB had opgebruikt maar de 28ste van de maand wordt dit op 0 gezet en is ook zo gebeurt.
De speedtest geeft een snelheid van 0.5 Mbps terwijl dit in normale omstandigheden rond de 60 Mbps of meer is. Via de chat reeds contact gehad maar er is nog niets veranderd.
Modem reeds meerdere malen gereset maar geen resultaat, ook nog eens gecontroleerd op firmware updates geen updates beschikbaar.
Een week geleden met de chat een dossier aangemaakt tot heden nog niks resultaat
Hier is weer helemaal weggezakt na twee dagen naar een snelheid van 0,5. Van de 5 euro boost heb ik nog niets verbruikt, ook het avond en weekend verbruik staat nog op 48gb tegoed. Is dit pesten van Orange of is dit mijn slechte gedachten. Morgen ga ik maar weer bellen. Gelukkig heb ik nog een flybox die het wel doet.
Hier juist het zelfde , al meer dan een week ...en het internet op de gsm is ook slecht of zelfs geen verbinding
Linsy, best eens met de chat discusieren dat je flybox niet de snelheid haalt die je gewoon bent.
Er wordt een ticket aangemaakt en zo is het bij mij terug in orde geraakt. heb ook langer als een week zeer traag internet gehad.
Hier ook plots smalband internet (0,5 mbps), alhoewel ik nog maar 1% data opgebruikt heb. Enigste oplossing is inderdaad een data boost bijbetalen van 5 euro. Bij Orange zelf waren ze niet in staat dit probleem zelf op te lossen!
Nu maar hopen dat je je 5 euro terug krijg.
ik heb nog geen teken van leven gekregen van Orange.
Worden deze berichten ook door Orange gelezen?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |