annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox traag internet

Topic gestart op: 05-12-21 14h21

Antwoorden: 36 antwoorden

jbmk
Aspirant verkenner

Flybox traag internet

Al meer dan een week zeer traag internet. een bestandje van 50 megabyte downloaden duurt 35 minuten. Dacht ook eerst dat ik de 150GB had opgebruikt maar de 28ste van de maand wordt dit op 0 gezet en is ook zo gebeurt.

De speedtest geeft een snelheid van 0.5 Mbps terwijl dit in normale omstandigheden rond de 60 Mbps of meer is. Via de chat reeds contact gehad maar er is nog niets veranderd. 

Modem reeds meerdere malen gereset maar geen resultaat, ook nog eens gecontroleerd op firmware updates geen updates beschikbaar. 

Een week geleden met de chat een dossier aangemaakt tot heden nog niks resultaat

Labels (1)
0 pluimen
36 ANTWOORDEN 36
Droppie
Ervaren verkenner

Hier is weer helemaal weggezakt na twee dagen naar een snelheid van 0,5. Van de 5 euro boost heb ik nog niets verbruikt, ook het avond en weekend verbruik staat nog op 48gb tegoed. Is dit pesten van Orange of is dit mijn slechte gedachten. Morgen ga ik maar weer bellen. Gelukkig heb ik nog een flybox die het wel doet. 

0 pluimen
linsy
Aspirant verkenner

Hier juist het zelfde , al meer dan een week ...en het internet op de gsm is ook slecht of zelfs geen verbinding

0 pluimen
jbmk
Aspirant verkenner

Linsy, best eens met de chat discusieren dat je flybox niet de snelheid haalt die je gewoon bent.

Er wordt een ticket aangemaakt en zo is het bij mij terug in orde geraakt. heb ook langer als een week zeer traag internet gehad.

0 pluimen
digiboy40
Leidende verkenner

Hier ook plots smalband internet (0,5 mbps), alhoewel ik nog maar 1% data opgebruikt heb. Enigste oplossing is inderdaad een data boost bijbetalen van 5 euro. Bij Orange zelf waren ze niet in staat dit probleem zelf op te lossen!

Droppie
Ervaren verkenner

Nu maar hopen dat je je 5 euro terug krijg.

ik heb nog geen teken van leven gekregen van Orange. 

Worden deze berichten ook door Orange gelezen?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen