annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox traag internet

Topic gestart op: 05-12-21 14h21

Antwoorden: 36 antwoorden

jbmk
Aspirant verkenner

Flybox traag internet

Al meer dan een week zeer traag internet. een bestandje van 50 megabyte downloaden duurt 35 minuten. Dacht ook eerst dat ik de 150GB had opgebruikt maar de 28ste van de maand wordt dit op 0 gezet en is ook zo gebeurt.

De speedtest geeft een snelheid van 0.5 Mbps terwijl dit in normale omstandigheden rond de 60 Mbps of meer is. Via de chat reeds contact gehad maar er is nog niets veranderd. 

Modem reeds meerdere malen gereset maar geen resultaat, ook nog eens gecontroleerd op firmware updates geen updates beschikbaar. 

Een week geleden met de chat een dossier aangemaakt tot heden nog niks resultaat

Labels (1)
0 pluimen
36 ANTWOORDEN 36
digiboy40
Leidende verkenner

Niet mooi van Orange: de klant moet 5 euro betalen voor een technisch probleem waarvan de oorzaak niet bij de klant ligt! 

0 pluimen
Droppie
Ervaren verkenner

De 11e ging mijn nieuwe maand in, het snelheid probleem was tot gelijk opgelost. Ik moet nu wachten dat ik mijn factuur krijg, dan mag ik weer bellen of ik de 5 euro eventueel terug krijg. Ik heb ook een week abonnementsgeld terug gevraagd, maar daar heb ik nog niets van gehoord. Ik kreeg van alle medewerkers het advies om een reset te doen. Van allemaal een ander advies trouwens, van 30 seconden tot 3 minuten, hier blijkt dus uit dat niemand precies weet wat je moet doen. En zelfs 5 euro betalen niets uitmaakt. 
ik ga jullie nog laten weten wat de uitslag wordt.
Gelukkig ben ik met pensioen, anders had niet genoeg tijd gehad om al die telefoonjes, mailtjes en Messenger berichten te versturen. 

RonaldV
Ervaren verkenner

@iedereen / lotgenoten

’t is nu 17:00, en ik heb zo’n 12 à 13 Mbps downloadsnelheid.(heb vroeger nooit veel meer gehad…)

Heb niets vernomen van Orange, maar plots werkt het…

Hopelijk komt het nog voor iedereen in orde…

pwfick
Gewaardeerd verkenner

Bij mij is het ook opgelost sinds gisteren. 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@pwfick  en @RonaldV 

Hopelijk blijft het goed functioneren. Fingers crossed 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen