Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-12-21 14h21
Antwoorden: 36 antwoorden
Al meer dan een week zeer traag internet. een bestandje van 50 megabyte downloaden duurt 35 minuten. Dacht ook eerst dat ik de 150GB had opgebruikt maar de 28ste van de maand wordt dit op 0 gezet en is ook zo gebeurt.
De speedtest geeft een snelheid van 0.5 Mbps terwijl dit in normale omstandigheden rond de 60 Mbps of meer is. Via de chat reeds contact gehad maar er is nog niets veranderd.
Modem reeds meerdere malen gereset maar geen resultaat, ook nog eens gecontroleerd op firmware updates geen updates beschikbaar.
Een week geleden met de chat een dossier aangemaakt tot heden nog niks resultaat
Niet mooi van Orange: de klant moet 5 euro betalen voor een technisch probleem waarvan de oorzaak niet bij de klant ligt!
De 11e ging mijn nieuwe maand in, het snelheid probleem was tot gelijk opgelost. Ik moet nu wachten dat ik mijn factuur krijg, dan mag ik weer bellen of ik de 5 euro eventueel terug krijg. Ik heb ook een week abonnementsgeld terug gevraagd, maar daar heb ik nog niets van gehoord. Ik kreeg van alle medewerkers het advies om een reset te doen. Van allemaal een ander advies trouwens, van 30 seconden tot 3 minuten, hier blijkt dus uit dat niemand precies weet wat je moet doen. En zelfs 5 euro betalen niets uitmaakt.
ik ga jullie nog laten weten wat de uitslag wordt.
Gelukkig ben ik met pensioen, anders had niet genoeg tijd gehad om al die telefoonjes, mailtjes en Messenger berichten te versturen.
@iedereen / lotgenoten
’t is nu 17:00, en ik heb zo’n 12 à 13 Mbps downloadsnelheid.(heb vroeger nooit veel meer gehad…)
Heb niets vernomen van Orange, maar plots werkt het…
Hopelijk komt het nog voor iedereen in orde…
Bij mij is het ook opgelost sinds gisteren.