Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-12-21 14h21
Antwoorden: 36 antwoorden
Al meer dan een week zeer traag internet. een bestandje van 50 megabyte downloaden duurt 35 minuten. Dacht ook eerst dat ik de 150GB had opgebruikt maar de 28ste van de maand wordt dit op 0 gezet en is ook zo gebeurt.
De speedtest geeft een snelheid van 0.5 Mbps terwijl dit in normale omstandigheden rond de 60 Mbps of meer is. Via de chat reeds contact gehad maar er is nog niets veranderd.
Modem reeds meerdere malen gereset maar geen resultaat, ook nog eens gecontroleerd op firmware updates geen updates beschikbaar.
Een week geleden met de chat een dossier aangemaakt tot heden nog niks resultaat
Heb hetzelfde probleem, hoe heb je dit opgelost?
Via de chat een ticket laten aanmaken en na een week is het probleem opgelost. Software fout bij orange.
Hoi Omeralo,
Je kan het proberen bij de klantenservice van Orange, maar meestal schiet je daar niets mee op. Als je 10x belt krijg je 10 verschillende antwoorden. Waarschijnlijk lost het probleem vanzelf op als je nieuwe termijn in gaat.
Sterkte,
Droppie
Het probleem lost niet op bij het ingaan van de nieuwe termijn. blijft tergend traag, bij mij heeft het aanmaken van een ticket via de chat en een week geduld het probleem opgelost.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |