Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-03-20 22h38
Antwoorden: 2 antwoorden
Dag allemaal,
Wij hebben een Flybox met 15GB (voor 15€/maand) en kopen hier maandelijks een uitbreiding voor 5€ voor. Hier kwamen we twee jaar goed mee toe maar sinds Corona niet meer.
Ik zie dat er ook een 150GB bestaat voor 20€, hetzelfde als wij momenteel betalen dus maar met veel meer GB. Hoe kunnen we ons abonnement hiernaar veranderen?
En indien jullie het antwoord niet weten, hoe kan ik Orange het best bereiken? Wij kunnen niet bellen naar het nummer 5000, want we zijn wel klant met onze Flybox maar niet met gsm.
Alvast heeeeeel hard bedankt,
Lise
Dag allemaal,
Wij hebben een Flybox met 15GB (voor 15€/maand) en kopen hier maandelijks een uitbreiding voor 5€ voor. Hier kwamen we twee jaar goed mee toe maar sinds Corona niet meer.
Ik zie dat er ook een 150GB bestaat voor 20€, hetzelfde als wij momenteel betalen dus maar met veel meer GB. Hoe kunnen we ons abonnement hiernaar veranderen?
En indien jullie het antwoord niet weten, hoe kan ik Orange het best bereiken? Wij kunnen niet bellen naar het nummer 5000, want we zijn wel klant met onze Flybox maar niet met gsm.
Alvast heeeeeel hard bedankt,
Lise
Hallo @LiseNei,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
@LiseNei moest je geen gsm hebben bij Orange kan je altijd bellen met hun op dit nummer :
Of met een ander nummer +32 2 745 95 00 .
Nu weet ik niet of je een klantenzone gedeelte hebt met de flybox zodat je kan inloggen en daar in iets aanpassen. Moest dat niet zijn zou ik het telefonisch doen en dan denk ik zelfs beter op dit nummer :0800 35 177 of het bovenstaande nummer. Houd wel rekening met de langere wachttijden dan normaal door de omstandigheden.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |