annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox

Topic gestart op: 05-12-19 07h35

Antwoorden: 9 antwoorden

denniske3
Aspirant verkenner

Flybox

Weet er iemand of het mogelijk is om mijn flybox te hergebruiken met een Telenet abonnement? Indien ja kan ik met mijn simkaart van de gsm als deze het zelfde formaat is hierover gebruiken? Moesten er mensen zijn die al reeds ervaring mee hebben hoor ik het graag. 

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
NelsonM
Orange-werknemer

Hallo @denniske3,

Aarzel zeker niet om het antwoord van patrick2 als "gewaardeerde antwoord" te valideren als het goed heeft geholpen ! Wat hij zegt is wel correct 🙂

Surfer
Ervaren genezer

Ik moet Patrick tegen spreken. 

De Flybox kan WEL hergebruikt worden, als de abonnement met Orange is afgelopen en je geen toegang hebt tot de 4G van Orange. Dan kan men de Flybox hergebruiken, met een een simkaart van een andere provider (wel te verstaan een prepaykaart).

We hebben het hier uitgetest en de er is geen simlock. En het werkt!

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik moet Patrick tegen spreken. 

De Flybox kan WEL hergebruikt worden, als de abonnement met Orange is afgelopen en je geen toegang hebt tot de 4G van Orange. Dan kan men de Flybox hergebruiken, met een een simkaart van een andere provider (wel te verstaan een prepaykaart).

We hebben het hier uitgetest en de er is geen simlock. En het werkt!

Ugh @Surfer en @patrick2,

Je kan altijd een simkaar van een andere provider in de Flybox plaatsen maar Orange garandeert niet dat het zal werken en de technische dienst zal geen support hiervoor kunnen geven :s

Totem's zonnegroeten,

Totem

Surfer
Ervaren genezer

Wij hebben het hier getest en het werkt perfect!

Advies: Zolang men een abo heeft bij Orange op internet@home, die 12 maanden duurt (met een geleende flybox), dan zou ik advieseren om geen ander simkaart te gebruiken, dan die van Orange alleen. Dit om in orde te blijven met Orange. Hou er rekening mee aub.

Zoals ik al zei, wanneer je abo van Easy internet@home is beëindigd en de flybox yours is (gekocht), kan je de flybox hergebruiken voor een andere simkaart. En dan komt Orange er ook niet meer tussen...

Dit voor alle duidelijkheid...

patrick2
Wijze
Wijze

@Surfer  oke bedankt voor deze informatie! Zo leren we weer een beetje bij. Had echt gedacht dat deze enkel te gebruken was voor Orange ook omdat de moderator NelsonM dit heeft bevestigd.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen