Mobiel internet
Informatie nodig over mobiel internet? Wil je meer weten over mobiele data? In deze rubriek vind je je antwoorden!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
charliefoubert
Ervaren verkenner

Foutieve melding buitenlands mobiel internet opgebruikt

Beste,

Ik ben sinds enkele weken een nieuwe klant bij Orange en beschik over het Arend abonnement. Dit is 40€ per maand en heeft 20GB aan Europese dataroaming.
Nu ben ik op vakantie in Zuid-Afrika, mijn dataroaming staat af en ik gebruik enkel mijn telefoon over free Wi-Fi, voor de rest niet.
Nu krijg ik van Orange een bericht dat mijn buitenlandse data is overschreden omdat er over de 60€ aan buitenlandse dataroaming is gebeurd. Travel Data Control blokkeert mijn mobiele verbinding vanaf nu.
Kan dit a.u.b zo snel mogelijk worden nagekeken, aangezien ik helemaal niets van dataroaming heb gedaan?
Ik kan niet bellen want ik ben nog een tijd in Zuid-Afrika.

Alvast bedankt voor de hulp.

Met vriendelijke groeten,

Charlotte Foubert

BF1857C0-C88A-488E-BD70-AB307B723EBB.png

 

Labels (2)
7 ANTWOORDEN 7
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste,

Ik ben sinds enkele weken een nieuwe klant bij Orange en beschik over het Arend abonnement. Dit is 40€ per maand en heeft 20GB aan Europese dataroaming.
Nu ben ik op vakantie in Zuid-Afrika, mijn dataroaming staat af en ik gebruik enkel mijn telefoon over free Wi-Fi, voor de rest niet.
Nu krijg ik van Orange een bericht dat mijn buitenlandse data is overschreden omdat er over de 60€ aan buitenlandse dataroaming is gebeurd. Travel Data Control blokkeert mijn mobiele verbinding vanaf nu.
Kan dit a.u.b zo snel mogelijk worden nagekeken, aangezien ik helemaal niets van dataroaming heb gedaan?
Ik kan niet bellen want ik ben nog een tijd in Zuid-Afrika.

Alvast bedankt voor de hulp.

Met vriendelijke groeten,

Charlotte Foubert

BF1857C0-C88A-488E-BD70-AB307B723EBB.png

 

Ugh @charliefoubert,

 

Allereerst welkom bij Orange, beste Trber!

 

Voor meer informatie over je dataverbruik, kan je terecht bij onze Orange-stamleden!

 

Je kan hen vanuit Zuid-Afrika bereiken via het nummer  +32 2 745 95 00. Of via onze sociale kanalen Facebook & Twitter! Moge dit euvel snel verholpen zijn! 

 

Voorspoedige reis!

 

🐺 Totems Saluut 🐺

0 pluimen

Bedankt voor het antwoord.

Ik zal via Facebook een bericht sturen aangezien ik amper bereik heb hier.

Ik kijk uit naar een spoedige oplossing.

@charliefoubert,

Ik heb zelf een android en geen apple, maar kun je een apple ook in vliegtuigmodus zetten? Dan kan enkel wifi nog werken, al de rest is dan echt helemaal uitgeschakeld, ook de achterpoortjes. Vermits je uw foon alleen op wifi gebruikt zou ik dat dan toch doen ...

Leuze van de dag | Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen

Dat kan ik zeker doen, hoop alleen dat ik niet wordt aangerekend voor die 60€..

Leden met de meeste pluimen