Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-06-18 21h38
Antwoorden: 3 antwoorden
Beste,
Ik heb een internet abbonement van easy internet @ home.
Om te registreren bij de klantenzone vragen ze mijn PUK code. Ik heb het kaartje met de pin en puk code denk ik nooit gehad (of verloren). Op de flybox staan allerhande nummers maar geen puk code.
Als je de PUK code niet kent kan je die opzoeken in je klantenzone, maar daar kan ik dus niet registreren.
Hoe kan ik dit oplossen?
bedankt
Beste,
Ik heb een internet abbonement van easy internet @ home.
Om te registreren bij de klantenzone vragen ze mijn PUK code. Ik heb het kaartje met de pin en puk code denk ik nooit gehad (of verloren). Op de flybox staan allerhande nummers maar geen puk code.
Als je de PUK code niet kent kan je die opzoeken in je klantenzone, maar daar kan ik dus niet registreren.
Hoe kan ik dit oplossen?
bedankt
Ugh @leojan,
Je welkomstbrief van Easy Internet @Home was vergezeld met een simkaart. Daarop staat je pin- en pukcode.
Vind je deze kaart niet meer terug? Geen paniek, beste aspirant verkenner. Onze klantendienst kan je helpen met je zoektocht naar je pukcode.
Totems 🌵Groet