annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

GB kado gekregen

Topic gestart op: 09-12-19 19h20

Antwoorden: 13 antwoorden

Rufusw817
Gewaardeerd verkenner

GB kado gekregen

OPGELOST

Hallo, ik krijg af en toe mobiel internet kado, maar kan de resthoeveelheid niet zien... Iemand een idee hoe je dit wel kan doen en al liefst via de app?

Alvast bedankt! 

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
TomN
Orange-werknemer

Hoi @Rufusw817 

Dit zie je in de details van je verbruik.  Daar zal een extra teller staan voor die extra GB's die je toegewezen kreeg (alleszinds, dat is bij mij toch zo 🙂 ).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Rufusw817  schreef:

Hallo, ik krijg af en toe mobiel internet kado, maar kan de resthoeveelheid niet zien... Iemand een idee hoe je dit wel kan doen en al liefst via de app?

Alvast bedankt! 


Het is al een tijd geleden dat ik dat nog gehad/gebruikt heb, maar als ik mij goed herinner stonden beide (mijn normale data en mijn kado data) allebei apart weergegeven in de app.

Ik moet wel zeggen dat nog niet zo lang geleden de app een "update" heeft gekregen, dus daar zou wel 't een en 't ander aan gewijzigd kunnen zijn.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Rufusw817  schreef:

Je zorgde voor een bevestiging, da's ook veel waard! 


Dankuwel 😀

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


TomN
Orange-werknemer

Hoi @Rufusw817 

Dit zie je in de details van je verbruik.  Daar zal een extra teller staan voor die extra GB's die je toegewezen kreeg (alleszinds, dat is bij mij toch zo 🙂 ).

Rufusw817
Gewaardeerd verkenner

Thanks Tom, ik moest gwn even verder klikken 🙂

TomN
Orange-werknemer

Graag gedaan hoor @Rufusw817 , fijn te zien dat het je kon helpen 🙂

Leden met de meeste pluimen