Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-12-19 19h20
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo, ik krijg af en toe mobiel internet kado, maar kan de resthoeveelheid niet zien... Iemand een idee hoe je dit wel kan doen en al liefst via de app?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi @Rufusw817
Dit zie je in de details van je verbruik. Daar zal een extra teller staan voor die extra GB's die je toegewezen kreeg (alleszinds, dat is bij mij toch zo 🙂 ).
@Rufusw817 schreef:
Hallo, ik krijg af en toe mobiel internet kado, maar kan de resthoeveelheid niet zien... Iemand een idee hoe je dit wel kan doen en al liefst via de app?
Alvast bedankt!
Het is al een tijd geleden dat ik dat nog gehad/gebruikt heb, maar als ik mij goed herinner stonden beide (mijn normale data en mijn kado data) allebei apart weergegeven in de app.
Ik moet wel zeggen dat nog niet zo lang geleden de app een "update" heeft gekregen, dus daar zou wel 't een en 't ander aan gewijzigd kunnen zijn.
@Rufusw817 schreef:
Je zorgde voor een bevestiging, da's ook veel waard!
Dankuwel 😀
Hoi @Rufusw817
Dit zie je in de details van je verbruik. Daar zal een extra teller staan voor die extra GB's die je toegewezen kreeg (alleszinds, dat is bij mij toch zo 🙂 ).
Thanks Tom, ik moest gwn even verder klikken 🙂
Graag gedaan hoor @Rufusw817 , fijn te zien dat het je kon helpen 🙂
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |