annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen 4G in Zweden

Topic gestart op: 13-07-22 13h43

Antwoorden: 3 antwoorden

ppenasse
Aspirant verkenner

Geen 4G in Zweden

OPGELOST

Afgelopen week was ik in Zweden en buiten mijn wifi in het hotel kon ik geen mobiele internet connectie krijgen (G4). Bij nazicht bleken alle instellingen correct te staan. Bij aankomst in Duitsland (tussenstop in München), bleek het wel te werken.

Terug thuis heb ik mij naar de lokale Orange-shop begeven. Zij konden ook niet bedenken hoe het komt.
Ze hebben wel een neiuwe sim-kaart gestoken. hopelijk zal dit het probleem opgelost hebben. 
Iemand ervaring hiermee aub?

Grtjs

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer

@ppenasse 

Een nieuwe simkaart zal dit probleem vermoedelijk niet oplossen.
Je 4G instellingen zijn goed en roaming ligt ook aan want anders zou er geen verbinding mogelijk geweest zijn in Duitsland.
Als dit nog eens voorkomt, probeer dan eens naar je mobiele netwerkinstellingen te gaan, netwerkselectie op manueel te zetten en een ander netwerk te kiezen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Pletse
Gewaardeerde genezer

@ppenasse 

Een nieuwe simkaart zal dit probleem vermoedelijk niet oplossen.
Je 4G instellingen zijn goed en roaming ligt ook aan want anders zou er geen verbinding mogelijk geweest zijn in Duitsland.
Als dit nog eens voorkomt, probeer dan eens naar je mobiele netwerkinstellingen te gaan, netwerkselectie op manueel te zetten en een ander netwerk te kiezen.

bulrog
Wijze
Wijze

Hello

@ppenasse Als dit in Zweden nog steeds gebeurt en u de mogelijkheid hebt om via internet contact op te nemen met Orange, neem dan contact met hen op. Het is mogelijk dat de instellingen bij Orange niet juist zijn. Een klant op het forum zei dat hij hetzelfde probleem had in Frankrijk en dat Orange op afstand moest ingrijpen. De chat verschijnt wanneer u klikt op "Contact opnemen".,

Je suis un client. Je ne parle pas au nom d'Orange. Mes avis ne peuvent remplacer les informations de la page Support, les conditions générales ou les informations données par le personnel d'Orange au 5000, sur Messenger, Twitter ou en magasin.
ppenasse
Aspirant verkenner

Veel dank 👍👍

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen