Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-07-22 13h43
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Afgelopen week was ik in Zweden en buiten mijn wifi in het hotel kon ik geen mobiele internet connectie krijgen (G4). Bij nazicht bleken alle instellingen correct te staan. Bij aankomst in Duitsland (tussenstop in München), bleek het wel te werken.
Terug thuis heb ik mij naar de lokale Orange-shop begeven. Zij konden ook niet bedenken hoe het komt.
Ze hebben wel een neiuwe sim-kaart gestoken. hopelijk zal dit het probleem opgelost hebben.
Iemand ervaring hiermee aub?
Grtjs
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@ppenasse
Een nieuwe simkaart zal dit probleem vermoedelijk niet oplossen.
Je 4G instellingen zijn goed en roaming ligt ook aan want anders zou er geen verbinding mogelijk geweest zijn in Duitsland.
Als dit nog eens voorkomt, probeer dan eens naar je mobiele netwerkinstellingen te gaan, netwerkselectie op manueel te zetten en een ander netwerk te kiezen.
@ppenasse
Een nieuwe simkaart zal dit probleem vermoedelijk niet oplossen.
Je 4G instellingen zijn goed en roaming ligt ook aan want anders zou er geen verbinding mogelijk geweest zijn in Duitsland.
Als dit nog eens voorkomt, probeer dan eens naar je mobiele netwerkinstellingen te gaan, netwerkselectie op manueel te zetten en een ander netwerk te kiezen.
Hello
@ppenasse Als dit in Zweden nog steeds gebeurt en u de mogelijkheid hebt om via internet contact op te nemen met Orange, neem dan contact met hen op. Het is mogelijk dat de instellingen bij Orange niet juist zijn. Een klant op het forum zei dat hij hetzelfde probleem had in Frankrijk en dat Orange op afstand moest ingrijpen. De chat verschijnt wanneer u klikt op "Contact opnemen".,
Veel dank 👍👍
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |