Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Als ik mij elders begeef dan thuis krijg ik normaal automatisch toegang tot mijn mobiel internet 4G. Ik heb niets veranderd aan mijn instellingen maar sinds enkele dagen krijg ik geen 4G (mobiel internet) meer. Iemand nog dit probleem en die weet hoe ik dit kan oplossen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Katrijn je kan altijd eens op die bepaalde plaats(en) je gsm eens herstarten. Soms kan dat helpen omdat je gsm dan geen ontvangst heeft met de mast voor een mobiele data connectie tot stand te brengen.
Je instellingen kan je altijd nakijken want misschien is er iets veranderd oor een update of iets anders in je gsm , de gebruiker veranderd meestal niks.
Hier kan je eens kijken of de instellingen correct staan :
https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/online-instellen
Goed dat het is opgelost
Enzo proberen we veel op te lossen @Kimberlyvanos
@Katrijn je kan altijd eens op die bepaalde plaats(en) je gsm eens herstarten. Soms kan dat helpen omdat je gsm dan geen ontvangst heeft met de mast voor een mobiele data connectie tot stand te brengen.
Je instellingen kan je altijd nakijken want misschien is er iets veranderd oor een update of iets anders in je gsm , de gebruiker veranderd meestal niks.
Hier kan je eens kijken of de instellingen correct staan :
https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/online-instellen
Ik heb hetzelfde probleem en herstarten helpt inderdaad, maar dat betekent dat ik _iedere_ keer als ik uit huis ga, mijn telefoon moet herstarten om internet te hebben.
Is er een betere oplossing?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |