Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-03-20 22h09
Antwoorden: 7 antwoorden
Help! ik ondervind de laatste maanden veel problemen met mijn mobiel internet in het buitenland sinds ik mijn nieuwe gsm heb. Deze heb ik sinds maart 2019. In Duitsland en Nederland heb ik normaal internet, maar van zodra ik naar een ander land ga, heb ik geen 4g meer. Ook al verander ik handmatig mijn provider. Ik ben al met mijn gsm naar een orange shop gegaan, maar de instellingen op mijn gsm zouden juist staan. Is er nog een optie waar dit aan zou kunnen liggen?
Ik heb dit probleem inderdaad ook al gehad het is lastig maar laten we hopen dat orange dit snel fixt.
Help! ik ondervind de laatste maanden veel problemen met mijn mobiel internet in het buitenland sinds ik mijn nieuwe gsm heb. Deze heb ik sinds maart 2019. In Duitsland en Nederland heb ik normaal internet, maar van zodra ik naar een ander land ga, heb ik geen 4g meer. Ook al verander ik handmatig mijn provider. Ik ben al met mijn gsm naar een orange shop gegaan, maar de instellingen op mijn gsm zouden juist staan. Is er nog een optie waar dit aan zou kunnen liggen?
Ugh @Birgit,
Ik zie dat dit gesprek ook over roaming problemen gaat. Aarzel zeker niet om de antwoorden van de andere tribers te lezen. Je mag je mening zeker met hen ook delenJ
Totem's Groetjes,
Totem
@Birgit je zegt dat je in het buitenland weinig tot geen gebruik kan maken van het mobiele internet maar Nederland en Duitsland uitgezonderd. Maar ze hebben HIER , in Belgie dus , je instellingen nagezien en die staan correct. Dat laatste lijkt mij normaal dat ze hier correct staan aangezien je terug thuis bent en je gsm / instellingen zich terug zetten. Hieronder staan de juiste exacte instellingen die je nodig hebt voor een Android toestel.
Instellingen Iphone :
Deze instellingen zouden er dus ook moeten staan als je verder dan Nederland en Duitsland bent. Zou toch je als advies nu willen geven dit na te kijken als je weer eens naar het buitenland gaat. Voor nu is het ook lastig om te bepalen wat er fout kan gaan , enkel te weten dat je de roaming uit hebt staan maar ja dan werkt het ook niet in Nederland en Duitsland.
Moest je iets aan de instellingen veranderen vergeet niet op te slaan en ook even je gsm herstarten zodat de simkaart zich ook kan aanpassen.
Hallo,
ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb ook geen mobiel internet in het buitenland. Als ik dan bij APN: mworld.be zet zou men 4G in het buitenland moeten macheren?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |