annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen 5G tijdens het bellen

Topic gestart op: 09-03-25 17h29

Antwoorden: 3 antwoorden

Evelien1410
Rekruut scout

Geen 5G tijdens het bellen

Beste

Als ik aan het bellen met iemand dan werkt mijn 5G/mobiel internet niet meer, de wifi werkt wel nog.

Als ik daarna ophang werkt mijn 5G/mobiel internet terug.

Iemand een idee hoe ik dat moet oplossen? Al gebeld naar de 5000 en alles werkt normaal volgens hun, ze weten zelf niet hoe dat zou komen.
Ik heb dit probleem al maanden aan en stuk.

Bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Gregory
Wijze
Wijze

Het is eigenlijk een van de twee.  Als je met wifi verbonden bent gaat je mobiel internet niet.

Reden is om zo min mogelijk mobiele data te verbruiken.

Als je niet met wifi verbonden bent wordt je mobiele data geactiveerd.

Nu, als VoWifi geactiveerd is op je gsm en je bent met wifi verbonden, dan verloopt de conversatie via wifi en niet via het mobiel netwerk

0 pluimen
Evelien1410
Rekruut scout

Beste

Stel ik ben onderweg en er belt iemand mij dan. Dan schakelt mijn mobiel internet automatisch uit.
Ook als ik op een plek ben waar er geen wifi is.
Dan kan ik dus niet meer online surfen of mijn GPS volgen.

Hopelijk verduidelijkt dit beter.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ach, OK - heb er niet direct antwoord op dan  Waarschijnlijk gebruikt je gsm VoLTE om te bellen - dit is over het mobiel data netwerk

Voor GPS heb je geen mobiele data nodig.  Als je google maps of zo gebruikt heb je internet nodig om de map waar je zit te downloaden.

Denk dat je met google maps ook maps kunt downloaden zodat je dan geen internet meer nodig hebt om te navigeren

Ik gebruik maps.me MAPS.ME (MapsWithMe), detailed offline maps of the world for iPhone, iPad, Android

Kost ook niks en ik heb de maps van Belgie, Frankrijk en Spanje op mijn gsm, samen een 7 GB

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen