annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen Youtube/Youtube Music + Messenger problemen

Topic gestart op: 04-11-19 09h32

Antwoorden: 13 antwoorden

Ollie_Ghent
Gewaardeerd verkenner

Geen Youtube/Youtube Music + Messenger problemen

Dag iedereen,

Sinds kort heb ik een probleem die ik enkel via 4G heb:

Bij het openen van Youtube of Youtube Music, blijft het maar laden maar laadt hij uiteindelijk de pagina niet. Ik kan geen muziek meer beluisteren via 4G op Youtube Music sinds korte 2 weken. Ook normale video's op YouTube-app laden ook niet.

Ook merk ik dat meldingen op Messenger echt wreed laat toekomen, tenzij ik mijn WiFi opzet.
Normaal surfen op het net heeft geen problemen. Facebook ook niet. WhatsApp, Snap en Insta werken wel degelijk via 4G..

 

Korte info:
- Samsung Galaxy S6, up to date
- via 4G (nog 3.50GB over)
- 4G settings -> geen data limiter op applicaties
- al telefoon herstart

Groetjes en bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
OrangeUser2
Rekruut scout

Het kan ook zijn dat er problemen zijn met de servers van Orange, aangezien Youtube wel meer data verbruikt dan Whatsapp kan het zijn dat het daar dan misloopt.

0 pluimen
TwonickyII
Veteraan verkenner

Beste User2,

Het handelt hier enkel en alleen in windows met chrome browser. Bij edge heb ik dit probleem niet.
M.V.G. Dominiek

0 pluimen
TwonickyII
Veteraan verkenner

Ik heb ook een probleem bij het opstarten Youtube met mijn Chrome . En dit enkel bij Chrome....
Bij Edge start alles direct en perfect op. Ik denk dat het een buffer probleem is. Ik heb al geprobeerd om de instellingen in Chrome aan te passen ..Systeem, instellingen , systeem , daar de Hardware acceleratie al af of aan gezet...Maar Youtube blijft moeilijk doen. Ook heb ik de browser leeg gemaakt en alle overtollige opslag capaciteit gewist ..Maar het probleem blijft zich voort doen.
Ik hoop dat er iemand hier een oplossing wet voor deze slowe buffer in Youtube onder Chrome.
Alvast bedankt.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@TwonickyII  

Maar heb je dit probleem dan op een pc /laptop of het je het over een ander device ? 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen