annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen Youtube/Youtube Music + Messenger problemen

Topic gestart op: 04-11-19 09h32

Antwoorden: 13 antwoorden

Ollie_Ghent
Gewaardeerd verkenner

Geen Youtube/Youtube Music + Messenger problemen

Dag iedereen,

Sinds kort heb ik een probleem die ik enkel via 4G heb:

Bij het openen van Youtube of Youtube Music, blijft het maar laden maar laadt hij uiteindelijk de pagina niet. Ik kan geen muziek meer beluisteren via 4G op Youtube Music sinds korte 2 weken. Ook normale video's op YouTube-app laden ook niet.

Ook merk ik dat meldingen op Messenger echt wreed laat toekomen, tenzij ik mijn WiFi opzet.
Normaal surfen op het net heeft geen problemen. Facebook ook niet. WhatsApp, Snap en Insta werken wel degelijk via 4G..

Korte info:
- Samsung Galaxy S6, up to date
- via 4G (nog 3.50GB over)
- 4G settings -> geen data limiter op applicaties
- al telefoon herstart

Groetjes en bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
TwonickyII
Veteraan verkenner

Mijn probleem is enkel op PC en on de Chrome browse, bij Edge heb ik het niet ..En alles wat moet aan staan , de video versneller en zo staan ook aan ...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Ollie_Ghent  is dat via de app of een browser ? Probeer anders eens de app te verwijderen of probeer eens een andere browser.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Ollie_Ghent
Gewaardeerd verkenner

- deze zijn beiden via App
- allebei zojuist opnieuw geïnstalleerd en blijft hetzelfde: Youtube of Youtube Music laadt niet tot ik WiFi aanzet. Messenger ontvangst is ook nog altijd pruts. 

Ik merk ook dat het vooral het rechterpijl is die aan en uit gaat onder de 4G+ embleem op de gsm (pijl naar boven)

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Ollie_Ghent  en als u de gsm eens helemaal herstart dus ook ff de 4G data uitzet ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Ollie_Ghent
Gewaardeerd verkenner

Heb ik al geprobeerd (staat onderaan originele post). Blijft hetzelfde. Al meermalen opnieuw opgestart en ook manueel 4G heropgestart. Het valt me op dat vooral het upload-pijltje brandt bij 4G+ embleem als ik Youtube en Youtube Music probeer en heel af en toe het download-pijltje maar het blijft maar laden en laden.. Al wacht ik 1 minuut..

Tot 2 weken geleden had ik dit probleem niet en laadde alles in 2-3 seconden op..

Mvg

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen