annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen bereik en mobiel internet op gsm

Topic gestart op: 04-09-24 18h11

Antwoorden: 4 antwoorden

Stephanie86
Aspirant verkenner

Geen bereik en mobiel internet op gsm

Sinds 28/8 heb ik regelatig geen bereik/geen service en geen mobiel internet. Dan staat er in de rechter bovenhoek een cirkel met een streep door. Ik ging al langs in een shop (omdat ik online geen contact krijg en bellen dus geen optie is) en kreeg er een nieuwe simkaart. Daarmee is het probleem helaas niet opgelost. Ook de gsm aan/uit zetten, vliegtuigstand aan/uit zetten brengt allemaal geen beterschap. 2de maal naar een shop gegaan, terug naar huis gestuurd dat ze geen probleem zien, alles is in orde. Vandaag 4/9 gans de namiddag weg geweest, gans de namiddag bereikbaar en mobiel internet beschikbaar, kom ik thuis is alles terug weg. Wat kan ik hier aan doen?

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Gregory
Wijze
Wijze

Is normaal dat je thuis geen/weinig/slechte mobiele verbinding hebt, @Stephanie86 De huizen zijn heden ten dage (te) goed geisoleerd (kooi van Faraday)

Als je thuis vast internet hebt, en dus wifi, zet je best VoWifi aan op je telefoon.  

Zit ook in die situatie.  Thuis zie ik Orange B Wifi links bovenaan op mij gsm

Bellen via wifi | Orange België

0 pluimen
Stephanie86
Aspirant verkenner

Beste, tot voor 28/8 geen problemen gehad in huis met bereik en mobiel internet. Het lukt zelfs buiten in de tuin niet om te bellen, dus heedt niks te maken met de huizen van nu en de isolatie. Deze middag via messenger bericht gekregen dat er een lopend incident is in de regio en er gewerkt wordt aan een oplossing. Hopend dat dit vlug opgelost is.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Wel, @Stephanie86 ondertussen kun je toch VoWifi gebruiken

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Stephanie86 

Je hebt het dus eigenlijk enkel thuis dat je dit probleem hebt ? 

kan zijn dat er werken zijn in je buurt of toch een algemene storing , dus dan moet je de klantendienst sturen of eventueel bellen op een andere plaats. Thuis heb je ook wifi ? dan kun je bellen over wifi aanzetten op je gsm toestel en kun je bellen. Ook dan heb je internet thuis dat je iets kan sturen naar de klantendienst. Dit kan je doen door via Messenger op Facebook te sturen ,je hebt wel een account nodig.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen