annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen extra data voor "Orange Flybox" internet klanten?

Topic gestart op: 19-03-20 15h04

Antwoorden: 12 antwoorden

jeroenbollen
Ervaren verkenner

Geen extra data voor "Orange Flybox" internet klanten?

Ik lees overal maar dat de mensen nu extra data krijgen in deze "corona" periode. Maar blijkbaar niet voor de Orange Flybox klanten? Is toch ook "internet@home"? 

Labels (1)
12 ANTWOORDEN 12
Cdt24801
Wijze
Wijze

@jeroenbollen 

Je zou deze vraag eens via messenger of twitter aan Orange zelf kunnen stellen. Wie weet krijg je positief antwoord. Wij hier op Tribe kunnen daar helaas ook niks aan doen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Rosanne1
Gewaardeerd verkenner

Vanaf 6 april zou elke Flybox 50 GB extra data toegekend krijgen. Ik heb dit vernomen van een Orange medewerker.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Rosanne1  schreef:

Vanaf 6 april zou elke Flybox 50 GB extra data toegekend krijgen. Ik heb dit vernomen van een Orange medewerker.


Als dat klopt is dat dan toch ook weer goed nieuws !! 😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Luc144
Ervaren verkenner

Inderdaad, "als dit klopt".  Orange medewerker van support heeft dit ook tegen me verteld maar tot en met vandaag nog niks.  En ik zie er niets van op de orange website.  Die extra 50GB kan ik goed gebruiken nu ik thuis werk.  

Nog wat geduld oefenen. Als de 50 er komt zou het mooi zijn, dat ga ik waarderen.

Leden met de meeste pluimen