Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-03-20 09h05
Antwoorden: 4 antwoorden
Ik wil graag een Traveller Data Pass kopen aangezien ik in Zwitserland ben voor het werk. Ik heb een Tempo herlaadkaart momenteel, en volgens de website kan ik een Traveller Data Pass toevoegen als optie in mijn Klantenzone. Die optie is echter niet beschikbaar voor mij. Weet er iemand hoe ik die kan activeren? Alvast hartelijk dank.
Ik wil graag een Traveller Data Pass kopen aangezien ik in Zwitserland ben voor het werk. Ik heb een Tempo herlaadkaart momenteel, en volgens de website kan ik een Traveller Data Pass toevoegen als optie in mijn Klantenzone. Die optie is echter niet beschikbaar voor mij. Weet er iemand hoe ik die kan activeren? Alvast hartelijk dank.
Ugh @lienpeters,
Je kan de Traveller Data Pass aanschaffen als je een abonnement hebt.
Totem's groetjes,
Totem
Ik denk dat je best kan opteren om een abbonement te nemen is gemakkelijker vind ik kan je ieder moment van de dag surfen
@Aletoeta schreef:
Ik denk dat je best kan opteren om een abbonement te nemen is gemakkelijker vind ik kan je ieder moment van de dag surfen
Niet vanuit Zwitserland. Tenzij je fors betaalt natuurlijk.
Zwitserland maakt geen deel uit van de EU.
bij mij staat die in de myorange app onder het tabblad tablad tarieven en opties, of het bij een herlaadkaart ook gaat weet ik niet