annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen netwerk gedurende 2 weken

Topic gestart op: 16-06-20 14h49

Antwoorden: 11 antwoorden

Annelies2
Aspirant verkenner

Geen netwerk gedurende 2 weken

(Beste) Orange,

Even deze weg proberen.  Na tariefwijziging twee weken terug, is mijn mobiel nummer van jullie netwerk.  Veel telefoontjes naar de 5000, evenveel dossiernummers en beloftes later, kan ik jullie enkel bedanken voor de vele dossiernummers en valse beloftes.

Mag ik met aandrang vragen om respect te tonen en dit deftig af te handelen, geen antwoorden te geven om contact met ons op te nemen binnen de 24/48h en dit niet waar te maken, telkens opnieuw?  

Hopend op een constructief antwoord

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Annelies2
Aspirant verkenner

Het feit dat ze je geen informatie geven, is nog zo'n frustratie. Al vele malen werd ik beloofd gecontacteerd te worden, mijn dossier(s) staat zogezegd op 'escalatiedossier(s)' en op 'hoge druk'. Hoe ze het dan fiksen om er meer dan 2 weken over te doen geen idee.  Echt amateurisme. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Annelies2  het is niet fijn te lezen dat je diensten niet werken na een verandering. Dat je ook al vele malen gebeld hebt en een dossier nummer hebt gekregen en daarbij een belofte is ook niet fijn dat het dus niet opgelost is. Langs deze weg wil ik je dan ook als advies geven geeft je laatste dossiernummer door via Messenger of Twitter. Daar kijken ze dat voor je na en moet je niet elke keer bellen en ook niet aan de lijn blijven. Als er een oplossing / antwoord is zullen zij terug contact met jou opnemen door een bericht of bellen. 

Wj zijn hier ook helaas geen klantendienst en hebben dus ook geen inzicht in dossiers. Hier zijn enkel een shop medewerker als moderatoren actief maar geen klantendienst. Jammer genoeg kunnen we je via deze weg niet helpen anders was dat graag gedaan.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen