annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen verbinding met Whatsapp en Snapchat via 4G

Topic gestart op: 03-03-19 13h53

Antwoorden: 23 antwoorden

Ozlem1995
Gewaardeerd verkenner

Geen verbinding met Whatsapp en Snapchat via 4G

Ik heb een herlaadkaart Tempo Giga van 15€ en 4G internet, maar kan geen gebruik maken van whatsapp en snapchat via 4G. Via normale wifi werken deze apps wel. Ik ben zelf naar Orange geweest, maar ze konden me hier niet verder mee helpen en zeiden dat dit niets met hen te maken heeft dus moest ik de technische dienst bellen, ook zei konden me niet verder helpen. Ik heb alles geprobeerd via mijn smartphone, maar helaas geen correctie. Iemand die me kan helpen? 

Labels (2)
23 ANTWOORDEN 23
Amber
Gewaardeerd verkenner

Ik heb EXACT hetzelfde probleem! Ook tempo giga en kan ook niet op Snapchat, Whatsapp en LinkedIn met 4G. Met Wifi geen probleem! 

Ik hoop dat er snel een oplossing gevonden wordt want dit is niet waarom ik elke maand €15 betaal. 

daangrommen
Aspirant scout

Kan er iemand mij nu een concreet antwoord geven ik had een tempo giga waar snapchat niet werkt ook Whatsapp niet en Instagram heel traag(alleen dm foto's ook niet) heb ondertussen een love pakket en heb nogaltijd hetzelfde probleem ben al meerdere malen naat orange shop geweest en meerdere malen de expert lijn gebeld maar niemand wist wat te doen het speciale mijn zus heeft hetzelfde voor maar mijn papa niet ondanks hij het oudste toestel heeft 

Ik heb een Samsung Galaxy s6 

Kan er iemand mij alstublieft helpen want ben een student en als snapchat niet werkt is zeer frustreren 😣

Alvast bedankt 

Mvg Daan Grommen

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@daangrommen 

Misschien even een paar vraagjes:

  • Kun je SMSjes sturen?
  • Kun je MMSjes sturen?
  • Kun je surfen?
  • Welke APN staat ingesteld?
  • Welke waarden zijn er ingevuld in de verschillende velden van het APN?
  • Welke netwerkmodus heb je geselecteerd?

Eens we dat nagekeken hebben kunnen we verder zoeken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Amber 

Gebruik je een Fun Pass?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Amber
Gewaardeerd verkenner

Dat heb ik ooit wel eens aangekocht, maar is al een tijdje opgebruikt. Momenteel gebruik ik gewoon de 4GB aan data die ik krijg bij mijn Tempo Giga herlaadkaart die ik elke maand koop. 

 

 

Leden met de meeste pluimen