Mobiel internet
Informatie nodig over mobiel internet? Wil je meer weten over mobiele data? In deze rubriek vind je je antwoorden!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Ozlem1995
Gewaardeerd verkenner

Geen verbinding met Whatsapp en Snapchat via 4G

Ik heb een herlaadkaart Tempo Giga van 15€ en 4G internet, maar kan geen gebruik maken van whatsapp en snapchat via 4G. Via normale wifi werken deze apps wel. Ik ben zelf naar Orange geweest, maar ze konden me hier niet verder mee helpen en zeiden dat dit niets met hen te maken heeft dus moest ik de technische dienst bellen, ook zei konden me niet verder helpen. Ik heb alles geprobeerd via mijn smartphone, maar helaas geen correctie. Iemand die me kan helpen? 

Labels (2)
21 ANTWOORDEN 21
Cdt24801
Leidende genezer

Re: Geen verbinding met Whatsapp en Snapchat via 4G

@Ozlem1995 

Heb je al eens gekeken in de settings van uw apps? Ikzelf heb geen snapchat maar wel whatsapp en daar ben ik eens gaan neuzen. In de settings van de verbindingen kun je het gebruik bij dataverbinding limiteren zodat je over WiFi moet werken.

Ozlem1995
Gewaardeerd verkenner

Ja, ik heb letterlijk alles geprobeerd. Kan het niet oplossen. Ik heb mijn kaart gestoken in een gsm van iemand anders, maar ook daar werken die 2 apps niet. Het probleem zit met mijn simkaart denk ik. Gisteren een ander simkaart met hztzelfde gsm nummer gaan halen bij Orange, maar vandaag t’zelfde probleem

Cdt24801
Leidende genezer

@Ozlem1995 

Kun je voor alle zekerheid eens gaan kijken in uw settings van whatsapp? Hier een screenshot van mijn settings. Bij mij is steeds alle dataverkeer toegelaten, maar zoals je ziet kan je dat afzetten/limliteren als je geen WiFi hebt.

Screenshot_20190303-141102_WhatsApp.jpg

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Ozlem1995   bel morgen tijdens de week eens opnieuw, de support gaat mogelijk beter zijn dan in het weekend.

Als de problemen aan jouw nr. gelinkt zijn dan helpt veranderen van simkaart niet.

0 pluimen
Ozlem1995
Gewaardeerd verkenner

Ja, ik heb daarjuist nog eens gebeld. Amai! Ze waren vriendelijk aan de telefoon: “ neem je kaart en stap dan over naar een andere dienst”. Hun systeem trekt al op niets en dan nog zo vriendelijk doen naar hun klanten toe.

0 pluimen
volhouder
Gewaardeerd verkenner

heb hetzelfde aan de hand, ook alles al uitgepluisd.😔

wat betreft klantendienst, zitten er veel mensen daar niet op hun plaats, want ze maken je (bijna) allemaal verschillende dingen wijs om van je af te zijn als er geen oplossing is. ze beloven ook om terug contact op te nemen, maar ondertussen gaan er weer enige dagen over omdat je zit te wachten of om dat uur zijn de juiste personen er niet,.   altijd wel iets om u af te wimpelen.

klantendienst trekt op niets, je krijgt zelfs geen verantwoordelijke aan de lijn, en via mail al even erg, geen zinnig of zelfs geen antwoord  dat noemen ze dan klantgerichtheid  😢

wrschnlk gaan ze me ook via deze weg eruitzetten zials al enkele maal telefonisch gewoon afgedrukt word, maar de frustraties en ongenoegen lopen hoog op, en ben benieuwd wanneer oplossingen ngen komen

0 pluimen
Cdt24801
Leidende genezer

@volhouder  schreef:
... knip ....

wrschnlk gaan ze me ook via deze weg eruitzetten zials al enkele maal telefonisch gewoon afgedrukt word,

... knip ...

Wel, als er één ding is, dan is het toch wel dat hier NIKS verwijderd wordt, of het moet obsceen zijn en van die dingen. Het kan zijn dat er geen afdoend antwoord komt of dat niemand iets weet, maar verwijderen of eruit gooien, nee, dat gebeurt hier niet.

0 pluimen
volhouder
Gewaardeerd verkenner

ga eens checken via

instellingen, dan mobiele gegevens, dan apps in netwerk, en daar kan je zien of je mobiele gegevens en /of wifi opstaan bij welke apps. daar heb ik het bij mij ondertussen in orde gekregen. veel succes

Amber
Aspirant verkenner

Ik heb EXACT hetzelfde probleem! Ook tempo giga en kan ook niet op Snapchat, Whatsapp en LinkedIn met 4G. Met Wifi geen probleem! 

Ik hoop dat er snel een oplossing gevonden wordt want dit is niet waarom ik elke maand €15 betaal. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen