annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen verbinding met Whatsapp en Snapchat via 4G

Topic gestart op: 03-03-19 13h53

Antwoorden: 23 antwoorden

Ozlem1995
Gewaardeerd verkenner

Geen verbinding met Whatsapp en Snapchat via 4G

Ik heb een herlaadkaart Tempo Giga van 15€ en 4G internet, maar kan geen gebruik maken van whatsapp en snapchat via 4G. Via normale wifi werken deze apps wel. Ik ben zelf naar Orange geweest, maar ze konden me hier niet verder mee helpen en zeiden dat dit niets met hen te maken heeft dus moest ik de technische dienst bellen, ook zei konden me niet verder helpen. Ik heb alles geprobeerd via mijn smartphone, maar helaas geen correctie. Iemand die me kan helpen? 

Labels (2)
23 ANTWOORDEN 23
Orangejuice
Gewaardeerd verkenner

Beste

 

Je toestel eenmaal herstarten en de 4G configuraties nakijken. 

Branko2605
Aspirant verkenner

Beste, heb je je mobiel netwerk toegestaan om deze apps te laten gebruiken? Zo niet kan je via instellingen naar de app gaan en het toestaan.

 

Groetjes

Branko

53asrin
Aspirant verkenner

Bij mij werkt dit ook niet. Ik ben al heel lang zo na dat ik een funpass heb gekocht werkte het niemeer. Ik koop ook niet tegoei belwaarde meer omdat ze dit niet kunnen fixen want anders geraak ik 15 euro kwijt. Ik heb meer dan 5 keer gebeld naar hun en ben ook naar de orange shop gegaan. Als ze dit niet gaan fixen ga ik naar een ander bedrijf. Ik ben echt ontevrede. Ik hoop dat een van de medewerkers dit ziet en mijn 4G terug normaal doet zodat ik terug op whatsapp en snapchat kan gaan want ik ben echt op het punt om naar een ander bedrijf te gaan. 

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Bij mij werkt dit ook niet. Ik ben al heel lang zo na dat ik een funpass heb gekocht werkte het niemeer. Ik koop ook niet tegoei belwaarde meer omdat ze dit niet kunnen fixen want anders geraak ik 15 euro kwijt. Ik heb meer dan 5 keer gebeld naar hun en ben ook naar de orange shop gegaan. Als ze dit niet gaan fixen ga ik naar een ander bedrijf. Ik ben echt ontevrede. Ik hoop dat een van de medewerkers dit ziet en mijn 4G terug normaal doet zodat ik terug op whatsapp en snapchat kan gaan want ik ben echt op het punt om naar een ander bedrijf te gaan.

Ugh @52asrin,

 

:-(!

Kan je een rooksein versturen via de sociale kanalen Facebook of Twitter? De Orange-stamleden staan paraat om je verder te helpen 🙂

 

Ik duim alvast voor beterschap!

 

 

Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren

🏹 Totem 🏹

Leden met de meeste pluimen