annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gestegen factuur

Topic gestart op: 06-09-22 11h12

Antwoorden: 12 antwoorden

Mar2
Gewaardeerd verkenner

Gestegen factuur

Gestart met 68€ pm. Nu 133€ betaald omdat ik buiten mijn bundel was geweest. Bij Telenet stond mijn mobiel internet bijna altijd aan en niks extra van kosten. Mijn vraag..met wat verbruik ik het meest? Ik download niet en heb abbo Go Plus. Mobiel staat nu niet meer aan als ik buiten ben maar toch heb ik bij mijn nieuwe factuur ook al 26€ buiten abbo..ik begrijp hier niks van 

Mvg Marianne 

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
FVBIzegem
Veteraan verkenner

Beste Mar2

U kan via uw klantenzone makkelijk een gedetailleerde factuur downloaden en daar gaat u kunnen zien waarom u zoveel heeft betaald buiten het abonnement

Klantenzone/mijn facturen en kies gedetailleerde factuur

Ik denk niet dat het veel uitmaakt als uw mobiel aanstaat of niet

Misschien heeft u zonder het te weten een maandelijks abonnement aangemaakt bij een externe firma, (ringtone, achtergronden, spelletjes enz)

groetjes

0 pluimen
Mar2
Gewaardeerd verkenner

Beste FVB,

Kan u me uitleggen wat Smart data betekent?

Mvg

0 pluimen
FVBIzegem
Veteraan verkenner

Smart Data is een term die Orange hanteert voor extra data die je krijgt bovenop je standaard abonnement tegen een vast extra bedrag en dit vanwege je een toestel koopt tegen verlaagde prijs.

Mar2
Gewaardeerd verkenner

  • Ok dank je..dus eens ik boven de 2gb ga begint de factuur te stijgen. En wanneer ga ik erboven? Das me echt niet duidelijk? Alvast erg bedankt 😊
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen