annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gevolgen sociaal tarief bij gedeeltelijke overstap naar Hey

Topic gestart op: 05-03-25 20h06

Antwoorden: 3 antwoorden

SteelJaw
Rekruut scout

Gevolgen sociaal tarief bij gedeeltelijke overstap naar Hey

Hey, nieuw hier op Tribe. Ik val maar direct met de deur in huis...

Ik ben nu bijna 3 jaar klant bij Orange. Heb een Love Pack (8 GB mobiele data, 500 Mbps vast internet en tv box).

Nu zou ik voor mijn gsm abonnement willen over stappen naar Hey (15 GB data voor maar 5 euro). Maar ik vraag mij dus af of ik mijn sociaal tarief voor mijn vast internet bij Orange blijf behouden? Ik heb nog het oude sociaal tarief, wat een korting van 8,40 euro bedraagt.

Ik neem aan dat ik wel mijn combovoordeel van het Love Pack verlies, en dus de volle pot betaal voor mijn vast internet. Maar zelfs als ik de volle pot moet betalen voor vast internet bij Orange, dan komt het in totaal nog goedkoper uit dan als ik gewoon mijn Love Pack blijf behouden zoals hij nu is (mits behoud van sociaal tarief).

Ik heb al gebeld naar Orange, en daar zeggen ze dat ik mijn sociaal tarief blijf behouden. Ook gebeld naar Hey, en daar zeggen ze dan weer dat ik mijn sociaal tarief verlies. Als ik mijn sociaal tarief verlies en de prijs van mijn vast internet gaat dan ook nog omhoog omdat ik geen combovoordeel meer heb, dan is het allesbehalve interessant voor mij.

Iemand een idee hoe dit nu zit?

Groeten,

SteelJaw

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@SteelJaw goedenavond, 

je kan ook eens in een winkel binnengaan, dan ben je zekerder.

Hier kan je ook eens lezen gaan.

https://community.orange.be/t5/Tarieven-en-verbruik/Sociaal-internetaanbod/m-p/159847#M9852

Succes.

Josette_0-1741205784533.jpeg

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
SteelJaw
Rekruut scout

@Josette bedankt voor de info. Als ik er zo over lees dan heb ik de indruk dat ik mijn sociaal tarief inderdaad verlies omdat ik een wijziging aanbreng aan mijn contract. Zeker omdat ik nog onder het oude sociaal tarief val. Zal binnenkort best eens langsgaan in een Orange shop om duidelijkheid te scheppen.

Josette
Wijze
Wijze

@SteelJaw succes.

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen