annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Go plus pack

Topic gestart op: 15-09-20 20h27

Antwoorden: 5 antwoorden

celine12369
Rekruut scout

Go plus pack

8 GB!!! 🤩

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Josette
Wijze
Wijze

@celine12369 

De precieze uitleg over je GoPlus abbo.

Go Plus is een gsm-abonnement van 20 € per maand incl. btw met:

  • Onbeperkt bellen in België naar alle Belgische netwerken en in roaming van een lidstaat van de Europese Unie naar een andere lidstaat, België inbegrepen, inclusief de 078 nummers, uitgezonderd speciale nummers, en dit op elk moment van de dag.
  • Onbeperkt sms/mms'en in België naar alle Belgische netwerken en in roaming van een lidstaat van de Europese Unie naar een andere lidstaat,België inbegrepen, uitgezonderd speciale nummers;
  • 8 GB om in 3G/4G te surfen met je Smartphone in België en in roaming in een lidstaat van de Europese Unie. 
Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Betonboorderke
Aspirant verkenner

Vandaag omgezet naar go, alles weg.

kan niet meer bellen of smssen 🤬🤬🤬

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Betonboorderke  goedemorgen,

ga hier eens lezen aub?

Klik op de blauwe hier.

en ook voor jou ..

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Betonboorderke
Aspirant verkenner

Goedemorgen, klopt.

ik heb het gelezen.Ik had de sms in de shop gekregen gisteren om 12u. Direckt bij het wijzigen en gsm af en terug op alles oké tot 15:30u Dan opeens niks meer buiten service, maar terug naar de shop.Daar werd verteld dat ze kort nadat ik  veranderd was naar go ze een mail hadden gekregen dat iedereen die veranderden naar go problemen had en geen service had.Ze moesten al die nummers door geven maar tot op heden 7:20u nog altijd niks wat vervelend is voor een zelfstandige als ik en ook voor mijn vriendin als particulier.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen