Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-11-20 19h19
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik dacht dat iedereen 4 of 5 GB gratis kreeg tot het einde van het jaar
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Tomdebusscher goedenavond,
voor jou ook:
Wat bedoel je daar precies mee?
@Tomdebusscher iedere klant krijgt 5GB per maand gratis tot het einde van het jaar. De afgelopen dagen zijn deze toegekend aan de personen , er is aangegeven geweest aan het begin van die post dat het tot 10 dagen kan duren voor iedereen zijn GB zou hebben. Dus deze maand en volgende maand krijg je 5GB maar eenmalig niet elke week want dat heb je dan verkeerd begrepen.
Deze heb ik enkele dagen gezien op mijn applicatie en zonder het te gebruiken is die ineens verdwenen? Ik heb tempo giga
De applicatie werkt niet goed
Kan je iets specifieker zijn welke app en wat er niet goed werkt ?
@Nee kijk eens in je My Orange app bij de details van je gebruikte belminuten en je mobiele data en zie of ze daar bij staan. Moest je ze niet zien staan beste dan eens contact te zoeken met de klantendienst zelf. Daar je uitleg geven en eens navraag doen. Je kan ze bereiken via het Webcare team via Messenger van Facebook maar je dient een account te hebben of Twitter heb je ook een account nodig. Anders bellen aar de 5000 en telefonisch afstemmen wat er gebeurd is.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |