annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gratis 4 GB

Topic gestart op: 13-11-20 19h19

Antwoorden: 9 antwoorden

Tomdebusscher
Gewaardeerd verkenner

Gratis 4 GB

OPGELOST

Ik dacht dat iedereen 4 of 5 GB gratis kreeg tot het einde van het jaar

 

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Josette
Wijze
Wijze

@Tomdebusscher  goedenavond,

voor jou ook:

Tagnieuw.jpg

Wat bedoel je daar precies mee? 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Tomdebusscher  iedere klant krijgt 5GB per maand gratis tot het einde van het jaar. De afgelopen dagen zijn deze toegekend aan de personen , er is aangegeven geweest aan het begin van die post dat het tot 10 dagen kan duren voor iedereen zijn GB zou hebben. Dus deze maand en volgende maand krijg je 5GB maar eenmalig niet elke week want dat heb je dan verkeerd begrepen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Nee
Aspirant scout

Deze heb ik enkele dagen gezien op mijn applicatie en zonder het te gebruiken is die ineens verdwenen? Ik heb tempo giga

0 pluimen
Axll_vdv007
Rekruut scout

De applicatie werkt niet goed

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Axll_vdv007  

 

Kan je iets specifieker zijn welke app en wat er niet goed werkt ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Nee  kijk eens in je My Orange app bij de details van je gebruikte belminuten en je mobiele data en zie of ze daar bij staan. Moest je ze niet zien staan beste dan eens contact te zoeken met de klantendienst zelf. Daar je uitleg geven en eens navraag doen. Je kan ze bereiken via het Webcare team via Messenger van Facebook maar je dient een account te hebben of Twitter heb je ook een account nodig. Anders bellen aar de 5000 en telefonisch afstemmen wat er gebeurd is.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen